عصر بازار

سرپرست استانداری تهران خبر داد:

افزایش سه برابری یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد در دولت تدبیر و امید

عصر اعتبار- سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه باید یارانه نیازمندان افزایش یابد، گفت: دولت طی چند سال گذشته این یارانه را برای افراد تحت پوشش کمیته امداد تا سه برابر افزایش داده است.

افزایش سه برابری یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد در دولت تدبیر و امید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، شکرالله حسن بیگی در مراسم همایش آموزشی بخشداران استان تهران با اشاره به لزوم نگاه توسعه محور مسئولان و مدیران در استان تهران گفت: اگر نگاه ها توسعه محور نباشد با فضایی مواجه خواهیم بود که در چند سال قبل در موضوع هدفمندی یارانه ها شاهد بودیم.

    وی افزود: به عنوان نمونه در استان تهران با احتساب جمعیت 15 میلیونی دریافت کننده یارانه بودجه ای بالغ بر 675 میلیارد تومان به این امر اختصاص می یابد.

    سرپرست استانداری تهران عنوان کرد:  با این حساب که بودجه سالانه 230 میلیارد تومانی عمرانی استان تهران اگر رقم یارانه حدود 600 میلیارد تومانی شهروندان در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار می گرفت می توانستیم امروز شاهد ایجاد مشاغل متعدد و اثرگذار در سطح استان باشیم.

    حسن بیگی گفت: بحث بر این نیست که هیچ یارانه ای از سوی دولت پرداخت نشود باید تلاش کنیم این یارانه ها به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی داده شود و یارانه نیازمندان افزایش یابد دولت تدبیر و امید طی چند سال گذشته این یارانه را برای افراد تحت پوشش کمیته امداد تا سه برابر افزایش داده است.

    حسن بیگی با بیان اینکه دیدگاه مدیران باید توسعه ای باشد عنوان کرد: باید به شکل زیربنایی عمل کرده و هر بخشدار، فرماندار و مدیر در سطح استان در طول سال چند پروژه اصلی را برای خود تعریف کند زیرا در همه سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی در نظام برجسته و ماندگار شدند که نگاه توسعه محور به مسائل داشتند.

    سرپرست استانداری تهران به تاکید رئیس جمهور در خصوص ورود مدیران و مسئولان برای حمایت و بیان عملکرد دولت عنوان کرد: باید در مقابل تخریب ها و هجمه ها ایستادگی داشته و برای ترویج وفاق و همدلی ملی به بیان عملکرد دولت منتخب مردم و مورد حمایت مقام معظم رهبری بپردازیم.

    حسن بیگی گفت: با بیان عملکرد دولت می توانیم در راستای امیدآفرینی و ترویج همگرایی ملی در افکار عمومی قدم برداریم. مردم محرم بوده و باید در جریان عموم امورات و عملکرد دولت قرار بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی