عصر بازار

رئیس کمیته امداد:

تمام درخواست‌های وام نیازمندان پاسخ داده شد

عصر اعتبار- رئیس کمیته امداد خواستار توجه بیشتر مسئولان به مشکلات اقشار محروم جامعه شد و گفت: باید تلاش کنیم به جای پاشیدن نمک به زخم مردم، مرحم زخم‌های آنان باشیم.

تمام درخواست‌های وام نیازمندان پاسخ داده شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، سیدپرویز فتاح با گرامیداشت یاد و خاطره 1300 شهید شهرستان کازرون گفت: وجود 15 هزار شهید در استان فارس دارای پیام مهمی است، به ویژه در این موقعیت حساس از انقلاب که در آستانه چهل سالگی قرار دارد.

    فتاح با بیان اینکه دشمن، انقلاب اسلامی ایران را به ناکارآمدی متهم می‌کند و از ابتدای شکل‌گیری انقلاب در این شیپور دمیده است، اضافه کرد: این درست نیست که ما به خودمان مشغول شویم و از دسیسه‌های دشمن غافل شویم. نظام اسلامی درختی بارور است و باید به این توجه کنیم که اصل درخت انقلاب ثابت و تنومند شده است.

    فتاح با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت در جامعه، خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم نباید بر سر مسایل جزئی با هم دچار اختلاف شوند. ما مسلمان و مومن و از تبار این شهدا و از جنس امام و انقلابیم و ولایتی بر سر ما سایه افکنده که بر وحدت تاکید دارد؛ به ویژه اینکه آموزه امام، عقلانیت، بصیرت و تفکر است؛ آن هم در زمانی که دشمن از تمام ابزار‌ها استفاده می‌کند که به نظام ما زخم بزند.

    وی با تاکید بر اینکه کازرون یکی از افتخارات ایران اسلامی است، به پیشینه تاریخی این شهرستان در سال‌های پیروزی انقلاب و نقش آن در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انصافا باید بگوییم این شهرستان، ایرانی کوچک و مایه فخر و سربلندی است.

    رئیس کمیته امداد گفت: مبارزه با فقر شوخی‌بردار نیست؛ اما هر جا نظام اسلامی بر موضوعی متمرکز شده و کار کرده بر مشکلات چیره شده‌ایم. تجربه نشان داده که مشکلات با اراده قابل برطرف کردن است.

    فتاح در ادامه وحدت و همراهی کمیته امداد، دولت و مجلس را مثال‌زدنی توصیف کرد و افزود: هر کس با هر ذهنیتی برای محرومان کاری انجام دهد دست او را می‌بوسم. دولت با شناختی که از ماموریت کمیته امداد دارد به این نهاد کمک می‌کند. نمایندگان مجلس هم با وظایف این نهاد آشنا هستند و در بودجه امسال به کمیته امداد توجه ویژه‌ای داشتند.

    فتاح با بیان اینکه سال گذشته 2100 میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کشور تخصیص یافت، عنوان کرد: تمام درخواست‌های وام نیازمندان پاسخ داده شده و این تخصیص به استان فارس 104 درصد بوده است.

    وی همچنین با اشاره به هجمه دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی و از سوی دیگر فشار‌های اقتصادی به مردم گفت: زندگی مردم نسبت به گذشته سخت‌تر شده است لذا باید تلاش کنیم به جای پاشیدن نمک به زخم مردم، مرحم زخم‌های آنان باشیم.

    فتاح با قدردانی از اقدامات انجام شده از سوی کمیته امداد در شهرستان کازرون، اظهار کرد: در این شهرستان برای دریافت وام ضروری کسی در نوبت نمی‌ماند و وام‌های اشتغال هم در کازرون صف ندارد، زیرا به این شهرستان عنایت ویژه شده است.

    وی گفت: در حال حاضر تعدادی مسکن مهر نیمه‌تمام در شهرستان کازرون وجود دارد که کمیته امداد آمادگی تحویل و تکمیل آن‌ها در جهت خانه‌دار کردن مددجویان را دارد.

    رئیس کمیته امداد اضافه کرد: دولت برای تامین زمین با ما همراهی می‌کند تا هیچ‌یک از مددجویان در کازرون به خاطر مسکن معطل نمانند.

    فتاح در ادامه تصریح کرد: تمام نیاز‌های کازرون را ما نمی‌توانیم برطرف کنیم، اما امیدوارم در زمینه کمک به محرومان و نیازمندان ضربتی عمل کنیم.

    وی با بیان اینکه مدیر انقلابی باید ساده و جهادی باشد، تاکید کرد: از مردم دور نشویم، زیرا انقلاب از اینجا آسیب می‌بیند و اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید مردمی باشیم، زیرا با مردمی بودن می‌توان عشق و محبت مردم را بازگرداند.

    فتاح افزود: من آنچه به عنوان ره‌آورد این سفر به مرکز خواهم برد، وحدت رویه در کازرون است؛ براساس آنچه به ما اعلام کردند در این شهرستان همه به کمیته امداد کمک می‌کنند. در حالی که رشد کمک‌های مردمی در 8 ماهه امسال در کل کشور 36 درصد بوده، اما در کازرون بالاتر از این رقم است و هر یتیم در کازرون حداقل 5 حامی دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو