عصر بازار

مدیرکل مطالعات رفاه اجتماعی خبر داد؛

معرفی بیش از ۶۵۰ هزار نوزاد به سازمان هدفمندی برای برقراری یارانه

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: از تیر ماه سال جاری بیش از ۶۵۰ هزار نوزاد تاکنون به سازمان هدفمندی یارانه جهت برقراری یارانه معرفی شده‌اند .

معرفی بیش از ۶۵۰ هزار نوزاد به سازمان هدفمندی برای برقراری یارانه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، احد رستمی با تشریح آخرین وضعیت واریز یارانه نوزادان در سال 97 گفت: بر اساس ماده 7 آیین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه سال 97 موضوع تصویب نامه شماره  42632/ت55399 ه مورخ 6/4/97 از تیرماه 97 بیش از 650 هزار نوزاد شامل نوزادانی که در سال 97 متولد شده اند تا کنون به سازمان هدفمندی یارانه جهت برقراری یارانه معرفی شده‌اند .

    وی در این باره توضیح داد: بعد از ابلاغ این تصویب نامه، وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، ماهانه اطلاعات هویتی نوزادان را از سازمان ثبت احوال اخذ و به سازمان هدفمندسازی یارانه جهت برقراری یارانه معرفی کرده است به طوری که از نیمه اول آذرماه سال جاری 650 هزار نوزاد به این سازمان معرفی شده اند.

    مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره اعتراض به قطع یارانه ها گفت: افراد معترض نسبت به قطع یارانه می توانند با مراجعه به سایت http://www.yaraneh10.ir/  اعتراض خود را ثبت کنند .

    در حالی که دولت هیچ گونه سیاست حمایتی در راستای فرزند آوری نمی کند، تنها کمک هزینه مادی خانوار یعنی همان یارانه 45 هزار تومانی که به اندازه هزینه یک بسته پوشک هم نمی باشد نیز از آن ها دریغ شده است. سوالاتی که در اینجا مطرح است این است که: 1. چرا تاکنون یارانه نوزادان واریز نشده است؟ 2. از چه زمانی یارانه نوزادان منظور خواهد شد؟ 3. آیا یارانه در ماه هایی که یارانه داده نشده است، واریز خواهد شد؟

    در پیگیری خبرنگار فارس از سازمان هدفمندی یارانه ها، یارانه تمام نوزادانی که اسامی آنها از وزارت کار به این سازمان رسیده از آبان ماه پرداخت شده است. همچنین بر اساس اعلام دستگاه های مسئول یارانه معوق به هیچ کس از جمله به نوزادان تعلق نمی گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو