عصر بازار

معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش اعلام کرد؛

مذاکره برای حل مشکل سنوات خدمت و تغییر صندوق‌های بازنشستگی معلمان مدارس استثنایی

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیگیر مشکل سنوات خدمت و تغییر صندوق‌های بازنشستگی معلمان آموزش و پرورش استثنایی هستیم و مذاکرات متعددی نیز انجام شده است.

مذاکره برای حل مشکل سنوات خدمت و تغییر صندوق‌های بازنشستگی معلمان مدارس استثنایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: این موضوع به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری بر می‌گردد که وقتی این قانون ابلاغ شد، قوانین قبل از خود را منسوخ کرد و از جمله مواردی که منسوخ شده بود، سنوات ارفاقی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی بود که آن یک سال سنوات ارفاقی را حذف کرده بود؛ سه سال این کار انجام نشد تا زمانی که مجوزهای لازم گرفته شد.

    وی ادامه داد: ما برای این موضوع باید یک پرداختی‌هایی را به سازمان بازنشستگی کشوری و صندوق‌ها داشته باشیم؛ در این راستا برنامه‌ریزی کردیم، کسانی که در شرف بازنشستگی در سال فعلی هستند آنها را در اولویت قرار دهیم که صدور حکم‌شان با مشکلی مواجه نشود تا این موضوع حل و فصل شود.

    الهیار ترکمن اضافه کرد: کارکنان آموزش و پرورش استثنایی یک مشکل دیگر هم دارند و آن، هم مشکل ناشی از تغییر صندوق های بازنشستگی بوده است که از خدمات درمانی به تأمین اجتماعی آمدند و از تأمین اجتماعی به خدمات درمانی بازگشتند.

    وی توضیح داد: این تغییر صندوق یک بدهی ایجاد کرده است که از بی تدبیری مسؤولان وقت سازمان آموزش و پرورش استثنایی بوده است؛ نباید این کار را انجام می دادند و باید تبعات آن را بررسی می کردند.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما به عنوان مسؤول مربوطه باید این موضوع را هم پیگیری کنیم که در دستور کار داریم و با سازمان بازنشستگی و صندوق‌ها مذاکراتی را داریم تا با یک برنامه زمانی مشخص این موارد را حل کنیم.

    وی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است آنهایی که به سن بازنشستگی می رسند و باید احکام برایشان صادر شود، با مشکل خاصی مواجه نشوند؛ همچنین پیگیری وضعیت آن دسته از کارکنانی که بازنشسته شده‌اند نیز در حال انجام است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو