عصر بازار

سازمان خصوصی سازی خبر داد:

واگذاری سهام دولت از طریق مذاکره

عصر اعتبار- دو قطعه زمین دولتی واقع در استان مازندران، چهار انبار و یک سردخانه و سیلوی دولتی از طریق مذاکره واگذار می‌شود.

واگذاری سهام دولت از طریق مذاکره
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم ، سازمان خصوصی‌سازی به تازگی اعلام کرده است به موجب قوانین و مقررات، دو قطعه زمین واقع در میدان امام شهرستان ساری را با همان قیمت و شرایط مقرر در آخرین آگهی عرضه مزایده و اسناد مرتبط، از طریق مذاکره واگذار کند.

    دو قطعه زمین یاد شده به وکالت از سوی سازمان پشتیبانی امور دام کشور به قیمت پایه کل 19میلیارد و 4040میلیون ریال با مبلغ سپرده 582میلیون و 120هزار ریال و به‌صورت نقد روی میز مذاکره گذاشته می‌شود.

    بر این اساس متقاضیان تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه، 27 آذرماه مهلت دارند درخواست کتبی خود را به همراه اصل ضمانت‌نامه بانکی/ رسید واریز نقدی به این سازمان تحویل دهند.

    این گزارش می‌افزاید: سردخانه – انبار – اداری شهید حقانی واقع در استان هرمزگان به ارزش کل پایه یک هزار و 362 میلیارد و 651 میلیون و 800 هزار ریال، سیلوی ارومیه واقع در استان آذربایجان غربی به ارزش کل پایه 246 میلیارد و 388 میلیون و 940 هزار و 401 ریال، انبار سلماس واقع در استان آذربایجان غربی به ارزش کل پایه 70 میلیارد و 624 میلیون و 584 هزار ریال، انبار بروجن واقع در استان چهارمحال و بختیاری به ارزش کل پایه 52 میلیارد و 98میلیون ریال، انبار سراوان واقع در استان سیستان و بلوچستان به ارزش کل پایه 25میلیارد و 220 میلیون ریال و انبار خاش واقع در استان سیستان و بلوچستان به ارزش کل پایه 25میلیارد و 220 میلیون ریال هم در حالی روی میز مذاکره خواهند رفت که متقاضیان تا پایان وقت اداری روز ‌شنبه، یکم دیماه مهلت دارند درخواست کتبی خود را به همراه اصل ضمانت‌نامه بانکی/ رسید واریز نقدی به این سازمان تحویل دهند.

    گفتنی است مذاکره یکی از روش‌های مورد اشاره در قانون برای واگذاری سهام، اموال و دارایی‌های دولت است که به‌دلیل حواشی و احتمال تبانی در واگذاری، کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی