عصر بازار

توسط صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی انجام شد؛

ارایه تسهیلات اشتغال روستایی به طرح های ارجاع شده از سامانه کارا

معرفی ۱۲ طرح معادن و واحدهای فرآوری به کارگروه اشتغال کشور

عصر اعتبار- صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی طرح های ارجاع شده از طریق سامانه کارا را برای دریافت تسهیلات به کارگروه و بانک عامل معرفی کرد.

ارایه تسهیلات اشتغال روستایی به طرح های ارجاع شده از سامانه کارا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی طرح های ارجاع شده از سوی سامانه کارا به این صندوق را پس از بررسی کارشناسی و تهیه گزارش فنی، مالی و اقتصادی برای دریافت تسهیلات به کارگروه و بانک عامل معرفی کرده که پس از تصویب آنها بیمه نامه مربوطه صادرمی شود.
    وضعیت آخرین طرح های ارجاع شده جهت دریافت تسهیلات برای اشتغال روستایی
    وضعیت آخرین طرح های ارجاع شده جهت دریافت تسهیلات برای اشتغال روستایی از سوی سامانه کارا به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی منتشر شد.
    معرفی 12 طرح معادن و واحدهای فرآوری به کارگروه اشتغال کشور
    12 طرح معادن و واحدهای فرآوری پس از تایید صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به کارگروه اشتغال کشور معرفی شده است که این طرح ها پس از تایید کارگروه جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل(توسعه تعاون و پست بانک ) ارجاع خواهد شد.
    تکمیل 60 طرح ارجاع شده از سوی سامانه کارا
    همچنین در قسمت مدارک و پرونده ها نیز 60طرح که از طریق سامانه کارا به صندوق ارجاع شده بود تکمیل و در مرحله بازدید و تهیه گزارش کارشناسی ( فنی و اقتصادی) است.
    لازم به ذکر است بهره برداران متقاضی تسهیلات اشتغال روستایی که طرح آنها به صندوق ارجاع شده است می توانند هرچه سریعتر مدارک مورد نیاز خود را از سایت صندوق دریافت و نسبت به تکمیل مدراک خود و سپس ارسال آن به صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی اقدام کنند تا صندوق نیز در اسرع وقت اقدامات لازم جهت بررسی و تایید آن را به عمل آورد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی