عصر بازار

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تشریح کرد:

بررسی بودجه عملکرد مجلس در سال ۹۶

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس نشست این کمیسیون را که در رابطه با موضوع بررسی بودجه عملکرد مجلس در سال۹۶ است، را تشریح کرد.

بررسی بودجه عملکرد مجلس در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدمهدی مفتح با اشاره به نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: گزارش عملکرد سال 96 مجلس در دستور کار کمیسیون قرار داشت و مقرر شد که این گزارش برای هیات رئیسه مجلس ارسال شود.

    عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات بیان کرد: دیوان محاسبات کل کشور به عملکرد مالی سال 96 مجلس رسیدگی کرده بود و گزارشی را به کمیسیون ارجاع داده بود، این گزارش در کمیته مجددا با حضور مسئولین مالی مجلس بررسی و گزارش جامع تری تهیه شد.

    نماینده مردم تویسرکان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در کمیسیون گزارش تهیه شده توسط کمیته مورد بررسی قرار گرفت و  نمایندگان عضو کمیسیون نقطه نظراتشان درباره گزارش بیان کردند و مقرر شد با ملاحظاتی که نمایندگان داشتند گزارش مجددا اصلاح و به هیات رئیسه مجلس ارسال شود.

    سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس تاکید کرد: گزارش عملکرد مالی مجلس در سال 96 در صحن علنی قرائت نمی شود، بلکه این گزارش تنها چاپ و تکثیر می شود تا در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی