عصر بازار

۳۰۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند

عصر اعتبار- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: در طول فعالیت ستاد دیه استان سه هزار زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند.

۳۰۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، کریم‌الله محبوبی بعد از ظهر امروز در جلسه همکاری دانشگاه و ستاد دیه استان اردبیل اظهار داشت: در طول فعالیت ستاد دیه استان سه هزار و 192 زندانی جرائم غیرعمد در اردبیل با محکومیت مالی 120 میلیارد و 878 میلیون تومان آزاد شدند که این یک امر بسیار قابل توجه است.

    وی بیان کرد: افزایش آگاهی جوانان مستلزم همکاری دانشگاه‌های استان است که در این زمینه دانشگاه آزاد اردبیل نقشی بی‌بدیل در اطلاع‌رسانی و آموزش جوانان در سطح جامعه دارد که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و به دنبال توسعه رویکرد علمی با هوشمندسازی و همکاری مردم و مسئولان و خیران هستیم.

    مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی یک موفقیت بزرگ در جامعه است که در این زمینه نقش و رسالت خطیر و حساس دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه ایجاد گفتمان غالب در جامعه ضامن آگاهی‌بخشی به مردم و زمینه‌ساز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

    محبوبی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در این زمینه نقش بسیار حائز اهمیتی دارد که باید از این ظرفیت به شکل مناسب و اساسی استفاده شود.

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: ارتقای سلامت اجتماعی مهم‌ترین مولفه دانشگاه آزاد است که در این زمینه به دنبال تدوین برنامه‌های دقیق و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی هستیم تا بتوانیم با کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاثیرگذاری خود را نشان دهیم.

    اسحاق رسولی افزود: رفع مشکلات و چالش‌ها و نیز آسیب‌های اجتماعی نیازمند تداوم برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی است که در این زمینه با بازنگری در قوانین ازدواج و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان به دنبال کاهش محکومان مالی هستیم که این موضوع نیازمند افزایش برنامه‌های پژوهشی علمی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی