عصر بازار

رکود بعدی آمریکا بسیار بدتر از آخرین رکود اقتصادی این کشور است

عصر اعتبار- مدیر اجرایی یک شرکت آمریکایی گفت که سرمایه‌گذاران باید از رکود فزاینده ای که اقتصاد آمریکا را فرا می‌گیرد بترسند. رکود بعدی بسیار بدتر از آخرین رکود آمریکاست.

رکود بعدی آمریکا بسیار بدتر از آخرین رکود اقتصادی این کشور است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، پیتر شف، مدیر اجرایی شرکت یوروپسیفیک کپیتال گفت که سرمایه‌گذاران بسیار از خود راضی هستند، آنها باید از رکود فزاینده ای که اقتصاد آمریکا را فرا می‌گیرد بترسند .
    وی گفت:« یک بحران مالی دیگر در راه است. رکود بعدی بسیار بدتر از آخرین رکود آمریکاست» .
    بازار سهام آمریکا روز دوشنبه را بسیار بد به پایان برد. میانگین صنعتی داوجونز بیش از 600 امتیاز در لحظات پایانی معامله ها پایین آمد. سرمایه‌گذاران از تاثیری که جنگ تجاری با چین بر اقتصاد آمریکا پیش از اجرایی شدن سیاست نهایی فدرال رزرو می گذارد، وحشت دارند .
    انتظار می‌رود فدرال رزرو نرخ سود را برای چهارمین بار و آخرین بار در روز چهارشنبه در جمع بندی نشست دو روزه خود بالا ببرد .
    شف که یک منتقد پروپاقرص کمیته بازار باز فدرال است گفت که فدرال رزرو به سیاست نرخ سود صفر باز می‌گردد. به نظر او این حرکت نباید هیچگاه اتفاق بیافتد .
    وی اضافه کرد:« لحظه ای که فدرال رزرو این کار را انجام دهد، اقتصاد محکوم به شکست می شود و حالا باید چیزی را برداشت کنیم که آنها می‌کارند» .
    شف افزود که صفر کردن نرخ صندوق های سرمایه فدرال جلوی رکود را نمی گیرد و تورم را بالا می‌برد. او گفت:« اینکار جلوی بازار بی رونق و رکود را نمی‌گیرد و تنها تورم را بالاتر می‌برد» .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی