عصر بازار

مدیرامور حراست پست بانک‌ایران:

حراست ها می بایست با سلاح اندیشه و دانش و برنامه ریزی با تهدبدات پیچیده مقابله نمایند

عصر اعتبار- آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست پست بانک ایران با تأکید بر این نکته که نوع و جنس تهدیدات به خصوص در شبکه بانکی متفاوت از گذشته است گفت: باید با سلاح اندیشه ورزی و دانش و برنامه‌ریزی دقیق با تهدیدات پیچیده مقابله نمائیم.

حراست ها می بایست با سلاح اندیشه و دانش و برنامه ریزی با تهدبدات پیچیده مقابله نمایند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شهرکی‌کیا در مراسم تودیع و تکریم رؤسای دایره حراست پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مأموریت و رسالت این بانک در حوزه‌های کاری جدید به همه همکاران به خصوص حراست تأکید کرد: باید از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت و خرد صاحب نظران و نخبگان این حوزه، توجه ای ویژه به مقوله تحول دیجیتال و اقتصاد دیجیتال داشته و به‌عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این سمت حرکت نمائیم.

    شهرکی‌کیا تصریح کرد: درصورت حرکت منطقی و با برنامه دقیق در این مسیر می‌توانیم آینده کاری بانک و همکاران را تضمین کنیم.
    وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سیدعبدالرحیم نصیبی و تبریک بازنشستگی به وی برای مظفر جهان‌کهن در مسئولیت جدید حراست پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد نیز آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
    همچنین ساعدی فر مدیرشعب پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم که با حضور کارکنان بانک و مدیران حراست مجموعه‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان برگزار شد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک و تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند نصیبی، برای جهان‌کهن نیز آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
    گفتنی است: در پایان این مراسم نیز از زحمات کارکنان بازنشسته استان تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی