عصر بازار

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان مطرح کرد:

پرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در ۸ ماهه امسال ۲۲۸۳ فقره وام ضروری از طریق صندوق امداد ولایت استان هرمزگان با مبلغ هفت میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان به نیازمندان استان پرداخت‌شده است.

پرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، «علی الهیاری» در جمع خبرنگاران بابیان این‌که وام‌های ضروری برای برطرف کردن مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود، اظهار کرد: کمیته امداد با اعطای تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت در زمینه‌های ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن و اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می‌کند.

    وی افزود: در هشت‌ ماهه سال جاری 2283 فقره وام ضروری از طریق صندوق امداد ولایت استان هرمزگان با مبلغ هفت میلیارد و 737 میلیون تومان به نیازمندان استان پرداخت‌ شده است.

    الهیاری با اشاره به اهمیت ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه در جامعه خاطرنشان کرد: با سپرده‌گذاری از سوی خیران نیکوکار در صندوق امداد ولایت به‌صورت قرض‌الحسنه می‌توان تسهیلات بیشتری برای رفع مشکلات نیازمندان پرداخت کنیم.

    مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به تنها شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خیران نیکوکار می‌توانند با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن استفاده از کلیه خدمات بانکی، درزمینهٔ حمایت از نیازمندان و محرومان جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی