عصر بازار

دادگاه رئیس باتک تجارت کرمان/۴

شروع فعالیت‌های مجرمانه متهم از سال ۸۵ بوده است

عصر اعتبار- نماینده دادستان تهران گفت: محل بروز تخلفات و جرائم رخ داده از سوی متهم در شعبه تختی بانک تجارت کرمان از تاریخ ۳ تیر ماه ۱۳۸۵ بوده است.

شروع فعالیت‌های مجرمانه متهم از سال ۸۵ بوده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه  خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، حسینی نماینده دادستان تهران در ادامه اظهارات خود گفت: درخصوص جعل نامه شرکت‌های صنعتی کرمان و استفاده از تسهیلات ضمانتنامه بانکی علیه متهم شکایت وجود دارد.

    حسینی گفت: در نامه‌ای شکایتی بر علیه حسن درویش زیدآبادی مبنی بر تغییر متراژ ملک و دریافت تسهیلات غیرقانونی وجود دارد.

    وی افزود: متهم به همراه عزت‌الله وزیری، محمدحسین حسین‌زاده،  امین محرابی، حسین وهبی و شمشی تقی‌پور برخی از اقدامات خود را انجام داده است ولی کیفرخواست حاضر مربوط به عمارت‌ ساز است که به عدله مربوطه پرداخته خواهد شد.

    نماینده دادستان گفت: متهم دارای عناوین مختلف اتهامی است که صدور کیفرخواست را براساس آن تنظیم کردیم. با توجه به گستردگی فعالیت‌های مجرمانه، پیچیدگی‌های موضوع و احراز فعالیت‌های متقلبانه عمده اقدامات به شرح زیر است.

    نماینده دادستان تهران گفت: متهم فرزند محمد، متولد سال 1347، متاهل و فاقد پیشینه کیفری است که در حال حاضر باید وثیقه‌ای به مبلغ 700 میلیارد تومان ارائه کند. این فرد با مدرک دیپلم به استخدام بانک تجارت درآمده است و پس از آن با مدرک لیسانس به معاونت بانک تجارت رسید.

    وی ادامه داد: محل بروز تخلفات در شعبه تختی بانک تجارت کرمان از تاریخ 3 تیر ماه 1385 بوده است که متهم از سال 91 به سمت معاونتی رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی