عصر بازار

با تسهیلات بانک سینا؛

۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر به خانه بخت رفتند

عصر اعتبار- بانک سینا بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر از جوانان در آستانه ازدواج پرداخت کرده است.

۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر به خانه بخت رفتند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در راستای بسط و گسترش سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) و فراهم ساختن زمینه های ازدواج جوانان، این بانک از 24 مرداد 95 که به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج متصل شده تا ابتدای دی ماه سال جاری مبلغی بیش از 1400 میلیارد ریال را به 11 هزار و 600 نفر از جوانان واجد شرایط پرداخت کرده است.

    این تسهیلات در مبالغ 100، 150، 200 (ایثارگری) و 300 (ایثارگری) میلیون ریالی در راستای ضرورت فراهم کردن زمینه لازم جهت تسهیل این سنت حسنه، پرداخت شده است.

    لازم به ذکر است بانک سینا همچنین تسهیلات یارانه ای را از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با بنیاد علوی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به طرح های اشتغالزای روستایی اعطا می کند که تا ابتدای دی ماه جاری تعداد 2786 فقره تسهیلات به مبلغ 14 هزار و 370 میلیارد ریال از سوی این بانک مصوب شده و از این رقم تعداد 2398 فقره به مبلغ 11 هزار و 742 میلیارد ریال منجر به انعقاد قرارداد شده است. پیش بینی می شود این تسهیلات برای 24 هزار نفر ایجاد اشتغال به همراه داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی