عصر بازار

دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه

عصر اعتبار- مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه دیدار کرد.

دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این دیدار ضمن تاکید بر ارائه خدمات مناسب و شایسته به طلاب گفت: قرارداد حوزه یک قرارداد خاص و ویژه ای است و با توجه به تعامل و ارتباط نزدیک فی مابین، درصدد ارائه خدمات مناسب و شایسته به  طلاب هستیم.

    مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به  تلاش بیمه آسیا برای ارائه طرح های جدید، تصریح کرد:توسعه همکاری و تعامل با مرکز خدمات حوزه های علمیه در سایر رشته های بیمه ای از برنامه های آتی بیمه آسیاست که امیدواریم با  همدلی بتوانیم این همکاری موفق  را ادامه دهیم.
    نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا در پایان بر تداوم نظارت دقیق و فنی تاکید و اظهار امیدواری کرد بیمه آسیا در  بیمه های زندگی نیز خدمات شایسته ای را به طلاب ارائه دهد.
    دکتر حدادی،معاون سلامت مرکز خدمات حوزه های علمیه با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا و اظهار  امیدواری درخصوص تداوم این قرارداد با تلاش طرفین، گفت: می بایست با تمرکززدایی از رشته بیمه  های درمان به سمت همکاری در سایر رشته های بیمه ای قدم برداریم.
    معاون سلامت مرکز خدمات حوزه های علمیه با تاکید بر لزوم آسیب شناسی عملکرد همکاری چهارساله، بیان داشت: صداقت و اعتماد بین طرفین، موجب ثبات و پایداری قرارداد را فراهم آورده است و می بایست این روند تداوم یابد.
    حجت الاسلام حسام، معاون منابع انسانی و مالی مرکز مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره با اشاره به این موضوع که از نظر اسلام، هر قراردادی که زیان یکی از طرفین را در برداشته باشد باطل است، گفت: جمع صمیمی و با صداقت بیمه آسیا به ما در پیشبرد اهداف مورد نظر قرارداد کمک بسیاری کرده است.
    معاون منابع انسانی و  مالی مرکز مرکز مرکز خدمات حوزه های علمیه چهار عامل فرهنگ سازی بیمه ای، توسعه و تنوع رشته های بیمه ای، استفاده از روش و تکنیک های جدید بیمه ای و توسعه و به روز بودن نظارت و کنترل را در نگهداشت و ثبات قرارداد حوزه بسیار مهم دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو