عصر بازار

ثبت رکورد فروش دو میلیارد دلاری در فروشگاه‌های معاف از عوارض دوبی

عصر اعتبار- مدیر عامل فروشگاه‌های معاف از عوارض گمرکی دوبی اعلام کرد: میزان فروش در این فروشگاه‌ها تا قبل از پایان سال‌جاری میلادی به رکورد دو میلیارد دلار رسید.

ثبت رکورد فروش دو میلیارد دلاری در فروشگاه‌های معاف از عوارض دوبی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، بخش خُرده فروشی فرودگاه امارات اعلام کرد میزان فروش سالانه کالا در فروشگاه های معاف از مالیات یا معاف از عوارض گمرکی دوبی در روز شنبه به 7.3 میلیارد درهم معادل دو میلیارد دلار رسید که یک رکورد جدید محسوب می شود.

    این در حالی است که میزان فروش سالانه کالا در این فروشگاها در سال 2017 میلادی 7.05 میلیارد درهم ثبت شده بود. همچین این رقم در سال 2016 میلادی 6.6 میلیارد درهم بوده است. همچنین «کولم مک لافلین» مدیر عامل فروشگاه معاف از مالیات دوبی گفت: سال 2018 میلادی سال خوبی برای فروشگاه های معاف از مالیات دوبی بود و به فروش دو میلیارد دلار قبل از پایان سال 2018 میلادی دست پیدا کردیم. 

    مک لافلین گفت: یک زوج دانمارکی با خرید 1999 درهم از یکی از فروشگاه های معاف از عوارض گمرکی دوبی میزان فروش را در این بخش به دو میلیارد دلار ساندند و یک کارت هدیه دو هزار دلاری هم دریافت کردند. بر پایه این گزارش، مدیر عامل فرودگاه های دوبی گفت: انتظار می رود در سال جاری میلادی بیش از 90 میلیون مسافر از فرودگاه بین المللی دوبی استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی