عصر بازار

از سوی وزیر اقتصاد صورت گرفت؛

انتصاب مشاور وزیر در امور اقتصادی

عصر اعتبار- دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، عباس عرب مازار را به عنوان مشاور وزیر در امور اقتصادی منصوب کرد.

انتصاب مشاور وزیر در امور اقتصادی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از شادا، در متن حکمی که از سوی دکتر فرهاد دژپسند صادر شده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و توانمندی های جنابعالی، به عنوان مشاور وزیر در امور اقتصادی منصوب می شوید. انتظار می رود با بکارگیری اندوخته های علمی و تجارب ذی قیمتی که در حوزه های دانشگاهی و نهادهای سیاست گذار کشور کسب نموده اید، گامهای موثری را در جهت ارایه خط مشی های صحیح و سیاست گذاری اصولی برداشته و در گره گشایی از معضلات اقتصادی و معیشتی منشاء اثر گردید.

    امید است با اتکال به خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

    گفتنی است، دکتر عباس عرب مازار، مقاطع مختلف تحصیلی خود را در رشته های اقتصاد و اقتصاد سنجی تا مقطع دکترا در دانشگاه تهران و دانشگاه ایالتی میشیگان امریکا طی کرده است و در حال حاضر نیز عضو هیات علمی دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

    بر اساس این گزارش، سمت هایی چون معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، معاون امور اقتصادی و معاون امور بین الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی و رئیس انجمن علمی اقتصاد اسلامی ایران در کارنامه شغلی وی به چشم می خورد.

    همچنین کتب و مقالات متعددی نیز در حوزه‌های مختلف اقتصاد، بانکداری اسلامی و اعتبارات خرد، از وی در مجلات علمی به چاپ رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی