عصر بازار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تسهیلات مسکن مهر افزایش نیافته است

عصر اعتبار- نبییان گفت: تسهیلات مسکن مهر هنوز افزایش نیافته و امیدواریم تا سال آینده واحد‌های مسکن مهر در شهر‌های جدید به اتمام برسد.

تسهیلات مسکن مهر افزایش نیافته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی نبییان مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تسهیلات مسکن مهر افزایش نیافته است، گفت: تسهیلات تمامی واحدهای مسکن مهر همچنان 40 میلیون تومان است و این تسهیلات به ویژه در شهرهای باقی مانده افزایش نیافته است.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته تسهیلات مسکن مهر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: طبق اعلام سازمان ملی زمین و مسکن، متقاضیان برخی واحد‌های باقی مانده مسکن مهر که تا کنون از تسهیلات مسکن مهر استفاده نکرده‌اند، می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: در تمامی شهر‌های بالای 25 هزار نفر تسهیلات مسکن مهر به 40 میلیون تومان افزایش یافته است و متقاضیان می‌توانند 10 میلیون تومان تسهیلات اضافه‌ای را که دریافت نکرده‌اند را از بانک مسکن دریافت کنند.

    وی با بیان اینکه حدود یک میلیون واحد مسکن مهر در شهر‌های بالای 25 هزار نفر توسط سازمان ملی زمین و مسکن ساخته شده است، گفت: عمده این واحد‌ها تحویل داده شده و تنها 100 هزار واحد باقی مانده است.

    نبییان یادآور شد: به متقاضیان تمام واحدهای مسکن مهر قول می‌دهیم که تا پایان امسال و ابتدای سال آینده تمامی واحد‌های مسکن مهر در شهر‌های جدید به اتمام برسد و پرونده این واحد‌ها توسط سازمان ملی زمین و مسکن بسته شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی