عصر بازار

از سوی مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری؛

جزئیاتی از بیمه درمان سال ۹۸ بازنشستگان تشریح شد

عصر اعتبار- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به سقف تعهدات و خدمات بیمه تکمیلی درمان جزئیات بیشتری از این قرارداد را تشریح کرد.

جزئیاتی از بیمه درمان سال ۹۸ بازنشستگان تشریح شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، زهرا زاده غلام مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: در این قرارداد سقف پوشش بیمه برای خدمات بستری فوق تخصصی و جراحی، از 17 میلیون تومان به 20 میلیون تومان و خدمات بستری عمومی نیز از 8 میلیون و 500 هزار تومان به 10 میلیون تومان افزایش یافته است.

    زاده غلام گفت: سقف پوشش بیمه برای خدمات تشخیصی و درمانی از 650 هزار به 750 هزار تومان، خدمات آزمایشگاهی (انواع پاتولوژی و آزمایشگاه) از 320 هزار تومان به 350هزار تومان و خدمات مجاز سرپایی از 350 به 400 هزار تومان افزایش یافته است.

    وی ادامه داد: سقف پوشش بیمه تکمیلی در بخش هزینه‌های آمبولانس داخل شهری برای هر نوبت و بدون محدودیت در تعداد دفعات از 75 هزار تومان به 85 هزار تومان و برای هزینه‌های آمبولانس و هواپیمای بین‌شهری برای حداکثر 4 نوبت 300 هزار تومان تعیین شده است.

    مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: انعقاد این قرارداد به صورت صندوقی انجام شده است که منجر شده تا امکان حمایت از بیماران خاص، اجرای طرح بسته حمایتی و ارائه خدمات با سقف تعهدات فعلی میسر شود.

    وی تأکید کرد: اجرای قرارداد به این شیوه باعث شده تا علاوه بر اینکه سقف تعهدات به نسبت حق بیمه اخذ شده رقم مناسبی باشد، بیماران خاص و صعب‌العلاج شامل بیماران سرطانی، تالاسمی، دیالیزی، ام.اس.، پارکینسون، پیوند اعضا و... هم تحت حمایت قرار گیرند.

    زاده غلام همچنین به تعداد بازنشستگانی که در سال گذشته از خدمات مختلف بیمه تکمیلی درمان استفاده کردند، اشاره کرد و گفت: سال گذشته، 709 هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی، 520 هزار نفر از خدمات پاراکلینیک گروه اول (مثل MRI، سی تی اسکن و ...)، 230 هزار نفر از خدمات پاراکلینیک گروه دوم (مثل اعمال مجاز سرپایی) و 154 هزار نفر نیز از خدمات رادیولوژی استفاده کردند.

    وی ادامه داد: همچنین بیش از 50 هزار نفر از خدمات اعمال جراحی فوق تخصصی و 110 هزار نفر نیز از خدمات فیزیوتراپی استفاده کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی