عصر بازار

تعطیلی دولت آمریکا به کمیسیون فدرال ارتباطات می رسد

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون فدرال ارتباطات امریکا – نهاد رگولاتوری این کشور – اعلام کرد در صورتی که روند تطعیلی دولت این کشور ادامه یابد مهم‌ترین بخش‌های فعالیت این نهاد هم تعطیل می‌شود.

تعطیلی دولت آمریکا به کمیسیون فدرال ارتباطات می رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، تعطیلی این کمیسیون بر روی فعالیت ها و عملکرد بسیاری از شرکت های اینترنتی، چند رسانه ای، موسسات فناوری، کارکنان نهادهای فدرال و حتی کاربران اینترنت تاثیر منفی می گذارد.

    اختلاف دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره آمریکا بر سر بودجه دولت و عدم تخصیص مبالغ مورد نیاز باعث شده تا قسمت‌هایی از دولت امریکا طی روزهای اخیر تعطیل شوند و کارکنان آنها به مرخصی اجباری بروند.

    در صورتی که روند تامین بودجه به حالت اول برنگردد، کمیسیون فدرال ارتباطات امریکا نیز مجبور به توقف تمامی فعالیت های خود طی روزهای آینده خواهد شد.

    بر همین اساس تنها 20 درصد از کارکنان کمیسیون فدرال ارتباطات امریکا بر سر کار خود حاضر خواهند شد و البته آجیت پان رئیس این کمیسیون و برخی دستیاران ارشد وی نیز جز این افراد خواهند بود.

    یکی از مهم ترین وظایف کمیسیون مذکور بررسی و موافقت با استفاده از وسایل الکترونیک جدید است که این کار فعلا متوقف خواهد شد. علاوه بر این، ممکن است این روند بر بررسی مربوط به استفاده از خدمات نسل پنجم تلفن همراه در امریکا در آینده تاثیر منفی بگذارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی