عصر بازار

پیام رییس هیأت عامل به مناسبت هشتمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی

عصر اعتبار- رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در پیامی،۱۵ دی ماه مصادف با هشتمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی را گرامی داشت.

پیام رییس هیأت عامل به مناسبت هشتمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر مرتضی شهیدزاده در پیام خود ضمن گرامیداشت هشتمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی، از صندوق توسعه ملی به عنوان یک نهاد مهم و جریان ساز در اقتصاد کشور یاد کرد که همسو با سیاست های کلان نظام مقدس و دولت جمهوری اسلامی ایران، تمام همت خود را برای کمک به حرکت پیشرونده اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.

    متن پیام بدین شرح است:

    15 دی ماه مصادف با هشتمین سالروز تأسیس صندوق توسعه ملی به عنوان یک نهاد مهم و جریان ساز در اقتصاد کلان کشور را گرامی می داریم.

    صندوق توسعه ملی با مأموریت های چندگانه، حاصل تدبیر و خرد نظام جمهوری اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است که در قالب ماده 84 قانون برنامه پنجم توسعه تشکیل شد تا در ساماندهی اقتصاد کشور از دیروز تا فردا موثر باشد.

    در این سالها اگر چه اقتصاد کشور با فراز و نشیب های بسیاری همراه بوده؛ اما صندوق توسعه ملی درچارچوب نقش و وظایف خود و تحت نظارت قانون، همواره تلاش کم نظیری برای ایجاد ساختاری متناسب و توانمند به منظور دستیابی اهداف کلان و ارزشمند خود در اقتصاد کشور داشته است.

    پشتیبانی همه جانبه از توسعه در تمامی جغرافیای پهناور ایران با تامین مالی فعالیت های گوناگون اقتصادی و حمایت از بخش خصوصی و تعاونی، تبدیل بخشی از درآمدهای  حاصل از فروش نفت و گاز و میعانات گازی به سرمایه های زاینده و مولد و صیانت از سهم نسل های آینده از رهگذر این فعالیت ها از اهداف اساسی و خطیری است که همواره چراغ راهنمای مسئولین صندوق بوده است.

    بی شک تنها با تلاش همه همکاران متخصص، آگاه و دلسوز صندوق توسعه ملی زمینه تحقق این اهداف فراهم می آید.

    بر این باوریم در این روزها و سالهای سخت که دولت و ملت به خاطر کینه توزی ها و دشمنی های ظالمانه در عرصه اقتصادی با تنگناهایی روبروست؛ باید به عنوان سربازی توانمند، همسو با سیاست های کلان نظام مقدس و دولت جمهوری اسلامی ایران، تمام همت خود را برای کمک به حرکت پیشرونده اقتصاد کشور ایفا کنیم.

    از خداود متعال بالندگی روزافزون میهن عزیزمان و توفیقات بیش از پیش برای همه ملت ایران، به ویژه خدمتگذاران آنها در عرصه اقتصاد و همچنین همکاران پر تلاشم در صندوق توسعه ملی خواستارم.

    مرتضی شهیدزاده

    15 دی ماه 97

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی