عصر بازار

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از کالای ایرانی

عصر اعتبار- در طرح «حمایت از کالای ایرانی»‌، تمامی تولیدکنندگان و فروشندگان کالای ایرانی به منظور تسهیل در فروش کالای خود می توانند به انعقاد تفاهمنامه با بانک قرض الحسنه مهرایران اقدام کنند.

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از کالای ایرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» بیان داشت: این بانک، باتوجه به لزوم افزایش قدرت خرید مردم در استمرار چرخه تولید و اشتغال در بنگاه های کوچک و متوسط که دارای زنجیره ارزش داخلی بوده و موجبات اشتغال ملی را فراهم می کند، اقدام به پیش بینی طرحی به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان کالای ایرانی نموده است.

    اکبری افزود: انعقاد تفاهمنامه همکاری با شرکت سهامی فرش ایران و شورایعالی مناطق آزاد با هدف افزایش قدرت خرید از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و عرضه کارت‌های بانکی با قابلیت‌های خاص، اولین قراردادهای منعقد شده در این زمینه می باشد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: برای ایجاد رونق اقتصادی، حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی تفاهمنامه های متعددی با سازمان ها و نهادهای گوناگون از جمله: بنیاد برکت، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن انقلاب، سازمان بهزیستی کمیته امداد امام خمینی(ره) و... منعقد شده است که توجه ویژه بیشتر آن‌ها بر توانمندسازی نیازمندان و محرومان متمرکز شده است.

    وی افزود: بر این اساس، طبق تفاهم نامه منعقده با بنیاد برکت 1.500 میلیارد ریال با نرخ تسهیلات 3 و 4 درصدی با دوره باز پرداخت 48 یا 60 ماهه در نظر گرفته شده که در مرحله اول 600 میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: از ابتدای سال 1397 تا پایان آبان ماه تعداد 750 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 83 هزار میلیارد ریال به اقشار مختلف جامعه پرداخت شده است.

    دکتر اکبری درخصوص اقدامات مطلوب بانک در حوزه های اجتماعی نیز بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران ایران از طریق طراحی و اجرای طرح ها و برنامه‌های متنوع برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه، گام‌های موثری در زمینه ترویج بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه و انجام مسئولیت های اجتماعی در حوزه های اشتغال، معیشت، ازدواج، درمان و حمایت از مددجویان سازمان های حمایتی برداشته است.

    وی تصریح کرد: اجرای طرح های تسهیلاتی در حمایت از بنیان خانواده به ویژه زنان سرپرست خانوار، همانند طرح‌های «اندوخته خانواده مهر ایران» و «اندوخته بانوان مهر ایران» رضایتمندی بسیاری را در میان اقشار ضعیف و متوسط جامعه ایجاد کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو