عصر بازار

بیمه ایران نماینده فروش بیمه زندگی جذب می کند

عصر اعتبار- شرکت سهامی بیمه ایران باهدف توسعه بیمه های زندگی و در چارچوب مفاد آیین نامه شماره ۹۶ شورایعالی بیمه، نسبت به جذب نمایندگان فروش بیمه زندگی در سراسر کشور اقدام می کند.

بیمه ایران نماینده فروش بیمه زندگی جذب می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران با اعلام این خبر افزود در راستای اجرای مفاد قانون برنامه ششم توسعه و باهدف دستیابی به افزایش 50 درصدی سهم بیمه های زندگی بر مبنای سال پایه اجرای قانون مذکور، بادستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، شورای راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران با تنظیم و ابلاغ ضوابط جذب نمایندگان بیمه جدید در رشته بیمه های زندگی ،امور آموزش،مصاحبه و جذب نمایندگان را به صورت غیرمتمرکز و از طریق مراکز استانها انجام می دهد.

    وی با تاکید بر اینکه تمامی متقاضیان با حداقل مدرک دیپلم هم میتوانند بعنوان نماینده بیمه جذب شوند شرایط مهیا شده توسط بیمه ایران را فرصتی استثنایی برای علاقمندان به فعالیت در صنعت بیمه کشور و زمینه و بستری مناسب برای اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان کشور دانست.

    زاهدنیا اضافه کرد با هدف تعامل ،آموزش،هدایت و کنترل نمایندگان بیمه زندگی از خدمات نمایندگان کل جنرال که تخصص و شرایط لازم را دارند هم استفاده می شود تا بدین ترتیب سرعت عمل لازم در ارائه خدمات صدور با روش دوکدینک و برقراری الگو و مدل سازمان فروش تخصصی فراهم گردد.

    معاون فنی بیمه ایران با اعلام اینکه در استراتژی فنی بیمه ایران مقرر شده بیمه های زندگی در سهم پرتفوی شرکت رتبه دوم را به خود اختصاص دهد، تصریح کرد افتتاح ساختمان ستاد راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران از برنامه های پیش روی شرکت در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

    زاهدنیا در مورد نحوه ثبت نام از متقاضیان نمایندگی تخصصی گفت: متقاضیان محترم میتوانند با مراجعه به پورتال بیمه ایران به نشانی:www.iraninsurance.ir     وارد قسمت «خدمات الکترونیک» شوند و گزینه «ثبت و پیگیری نمایندگی فروش بیمه زندگی» را انتخاب نمایند.

    وی در خاتمه با اشاره به افزایش سهم بیمه های زندگی بیمه ایران از 4 درصد به 8.5 درصد و برند متمایز و پشتوانه فنی، مالی و سرمایه گذاری بیمه ایران،تنوع در محصولات و خلاقیت و نوآوری بیمه ایران را در کنار باور و اعتماد نیرومند عامه مردم، عامل اساسی و رمز ماندگاری ،اقتدار و مقبولیت این شرکت 84 ساله دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی