عصر بازار

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت:

مطالبات سال ۹۶ پزشکان، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها تسویه شد

عصر اعتبار- معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت گفت: مطالبات سال ۹۶ پزشکان و دندانپزشکان عمومی، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، مراکز درمانی پرداخت شد.

مطالبات سال ۹۶ پزشکان، درمانگاه‌ها و داروخانه‌ها تسویه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، شاهرخ رامزی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این‌که بخش زیادی از بدهی‌های بیمه سلامت به پزشکان و مراکز طرف قرارداد طی هفته گذشته پرداخت شده است، از پرداخت کل مطالبات سال 96 پزشکان و دندانپزشکان عمومی، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها، مراکز شیمی‌درمانی، فیزیوتراپی و دیالیز در سراسر کشور خبر داد.

    پرداخت 70 درصد مطالبات باقیمانده پاراکلینیک‌ها در هفته گذشته

    با بیان این‌که مطالبات فوق از محل دریافت بخش اول منابع حاصل از صندوق توسعه ملی که به دستور مقام رهبری در اختیار بیمه سلامت قرار گرفت پرداخت شده است، افزود: در هفته گذشته 70 درصد مطالبات باقیمانده پاراکلینیک‌ها و 30 درصد مطالبات باقیمانده بیمارستان‌های خصوصی نیز پرداخت شده و مابقی پس از دریافت بخش دوم منابع حاصل از صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد شد.

    وی با بیان این‌که از ابتدای سال 97 انضباط مالی خوبی در بیمه سلامت برقرار شده است، گفت: پرداختی به داروخانه‌ها را تا ماه تیر و برخی از استان‌ها تا مرداد 97 انجام داده‌ایم. در مورد بیمارستان‌ها و سایر مراکز خصوصی پزشکی هم تا مرداد و برخی استان‌ها شهریور 97 پرداخت شده است و اگر سازمان برنامه و بودجه اعتبارات را به‌موقع تخصیص دهد، این انضباط حفظ خواهد شد.

    پرداخت 80 درصد مطالبات پزشکان خانواده در حوزه روستایی تا مهرماه

    رامزی درباره پرداختی به پزشکان خانواده نیز گفت: پرداخت 80 درصد مطالبات پزشکان خانواده نیز در حوزه روستایی تا مهرماه و در حوزه شهری تا شهریور 97 انجام شده است. دستور پرداخت 20 درصد بقیه را نیز داده‌ایم و بیمه سلامت با ادامه این روند امیدوار است رضایت همه شرکای کاری را جلب کرده باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی