عصر بازار

سمنانی‌ها ۱۴۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

عصر اعتبار- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به میزان کمک سمنانی‌ها به نیازمندان گفت: مردم این استان از ابتدای امسال ۱۴۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

سمنانی‌ها ۱۴۰ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ّه نقل از تسنیم، سید جواد رضوی دقایقی پیش در دیدار با نماینده آستان قدس رضوی در استان سمنان اظهار داشت: این کمک‌ها از طریق 36 مرکز نیکوکاری فعال در این استان صورت گرفته است.

    وی گفت: مراکز نیکوکاری در سرفصل‌های مختلفی مانند فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک هزینه جهیزیه فعالیت می‌کنند.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری در کشور را واگذاری کارها به دست مردم دانست و گفت: تلاش شده تا بیشتر مراکز نیکوکاری در کنار مساجد استان سمنان قرار بگیرد تا در بطن جامعه و مردم باشد.

    رضوی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری استان سمنان در پنج شاخص رتبه اول را به دست آورده‌اند تصریح کرد: این مراکز تعامل بسیار سازنده‌ای را با کمیته امداد استان سمنان دارند.

    وی با بیان اینکه ائمه جمعه در برخی از شهرها و شهرستان‌ها به‌عنوان رئیس هیئت‌ امنا مراکز نیکوکاری معرفی شدند تصریح کرد: امسال تعداد مراکز نیکوکاری استان سمنان از 32 به 50 مرکز افزایش یافت.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت آستان قدس رضوی بیان کرد: می توان از ظرفیت آستان قدس رضوی در استان‌ها برای دستگیری از نیازمندان در جامعه بهره برد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی