عصر بازار

شاخص ۵۵۹ واحدی شاخص بورس اصلاح شد

عصر اعتبار- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هفتمین روز از دی ماه با کاهش بیش از ۵۵۹ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۵۷۴ واحدی صعود.

شاخص ۵۵۹ واحدی شاخص بورس اصلاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هفتمین روز از دی ماه با اُفت بیش از 556 واحدی به پله 165 هزار و 574 واحدی صعود کرد.

    در معاملات امروز تعداد 2 هزار و 339 سهم اوراق بهادار به ارزش 6 میلیون و 920 هزار و 89 ریال در بیش از 176 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

    بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از 161 واحد، شاخص بازار اول 281 واحد، شاخص آزاد شناور 953 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 116 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) 81 واحد، شاخص بازار دوم 1722 واحد کاهش را تجربه کرد.

    نماد‌های پربیننده معاملات امروز سایپا، پتروشیمی شازند، بانک ملت، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، بانک پاسارگاد، پست بانک ایران با روند منفی و تنها نماد پالایش نفت اصفهان با روند مثبت به کار خود پایان داد.

    *معاملات بازار فرابورس

    شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با ریزش بیش از 11 واحدی به پله 1992 واحدی رسید.
    در بازار فرابورس نیز تعداد 748 هزار و 440 سهم اوراق بهادار به ارزش 4 میلیون و 280 هزار و 154 ریال در بیش 111 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

    نماد‌های پر بیننده معاملات امروز سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، پتروشیمی غدیر، پتروشیمی زاگرس، صنایع ماشین اداری ایران با روند نزولی و نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی