عصر بازار

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی:

۱۲ بانک امروز بسته‌ حمایتی واریز می‌کنند

عصر اعتبار- معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: از ۲۸ بانک عامل تاکنون ۱۶ بانک به تعهداتشان برای واریز بسته حمایتی اقد ام کردند و ۱۲ بانک دیگر امروز نسیت به واریز اقدام می‌کنند.

۱۲ بانک امروز بسته‌ حمایتی واریز می‌کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، رحیم اردلان درباره آخرین جزئیات واریز بسته حمایتی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: شب گذشته اطلاعیه‌ای صادر کردیم و از بیمه شدگان به دلیل تاخیر به وجود آمده در پرداخت ها عذرخواهی کردیم.

    اردلان افزود: از 28 بانک واریز بسته حمایتی تاکنون 16 بانک نسبت به پرداخت اقدام کردند و 12 بانک دیگر باقی ماندند که طی امروز نسبت به واریز بسته های حمایتی به حساب سرپرستان خانوار اقدام می‌کنند.

    وی افزود: هر یک از بانکها و بر اساس روش و شیوه های خاص خود نسبت به پرداخت بسته های حمایتی اقدام می‌کنند که به عنوان مثال بانک ملی بانک صادرات و بانک تجارت امروز بسته های حمایتی را به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی واریز می‌کنند.

    اردلان افزود: ما مشکلی برای تامین بودجه نداریم و به بودجه لازم در حساب بانک ها واریز شده است فقط تاخیر به وجود آمده به دلیل نحوه واریز هر بانک است.

    معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی بیان داشت از 6 میلیون و 150 هزار نفر مشمول دریافت بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی تاکنون 3 میلیون و 900 هزار نفر از طریق 16 بانک بسته حمایتی را دریافت کردند و مابقی آنها نیز به امروز به حسابشان واریز می شود.

    وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا مراحل بعدی واریز بسته های حمایتی نیز زمان آن مشخص شده است گفت: تاکنون دولت تکلیف جدیدی را مشخص نکرده است و هر موقع که پول به حساب وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همین‌طور سازمان تامین اجتماعی واریز شود نسبت به اجرای مراحل بعدی اقدام میکنیم.

    اردلان بیان داشت: در حال حاضر هزار و 450 میلیارد تومان برای مرحله اول ارائه بسته حمایتی به تامین اجتماعی اختصاص یافته است که به حساب واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

    به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی به افرادی تعلق می‌گیرد که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد داشته باشند و یارانه نیز به حسابشان واریز شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو