عصر بازار

دوشنبه ۱ بهمن؛

تداوم رشد بهای سکه و طلا در بازار

عصر اعتبار- قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران در حالی که دیروز مرز روانی ۴ میلیون تومان را پشت سر گذاشته بود ، به رشد خود ادامه داد .

تداوم رشد بهای سکه و طلا در بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمتی در حدود 4 میلیون و 68 هزار تومان معامله شد .

    در عین حال  سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به یک قدمی چهار میلیون تومان رسیده و هر قطعه سکه به بهای 3 میلیون و 950 هزار تومان معامله می‌شود.

    در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 100 هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و  270 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 700 هزار تومان فروخته می‌شود.هر گرم طلای 18عیار هم 370 هزار و 280 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1279 دلار معامله می‌شود.

    افزایش قیمت طلا و سکه تحت تاثیر رشد بهای ارز در بازار رخ داده است . در عین حال رشد قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی نیز موجب افزایش قیمت طلا در بازارهای داخلی شده است. امروز صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با 200 تومان افزایش نسبت به نرخ دیروز، 11 هزار و 650 تومان اعلام کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی