عصر بازار

۱.۱ میلیون نفر در جشنواره قرض الحسنه «بانک آینده» شرکت کردند

عصر اعتبار- جوایز برندگان «چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز» بانک آینده، هفته گذشته اهدا شد.

۱.۱ میلیون نفر در جشنواره قرض الحسنه «بانک آینده» شرکت کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، در پی برگزاری مراسم قرعه‌کشی چهارمین جشنواره حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه بانک آینده در مهرماه سال جاری، جوایز برندگان این دوره از جشنواره، در روز 24 دی ماه طی مراسمی ویژه اهدا شد.

    در این مراسم،  20 کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 150 دستگاه خودروی سواری پژو پارس سال، 200 کمک هزینه خرید صنایع دستی پنج میلیون ریالی و سایر جوایز نقدی و غیرنقدی با حضور تعدادی از مشتریان، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک آینده  و برندگان خیراندیش تهرانی، به برندگان خوش شانس اهدا شد.

    شایان ذکر است؛ طرح افتتاح حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه داشت و بیش از 1.100.000 (یک میلیون و یکصد هزار) نفر از هم وطنان عزیز در آن مشارکت کردند. حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز موجود، در صورت حفظ و افزایـش موجودی خود، تا پایان شهریورماه 1398، در قرعه‌کشی سال بعد بانک آینده نیز، شرکت داده می‌شوند.  اطلاعات و جزئیات پنجمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک آینده نیز، بزودی اعلام خواهد شد. هم‌چنین، میزان امتیازات متعلقه به صاحبان حساب‌ها بر اساس میزان موجودی و زمان ماندگاری حساب در بانک، محاسبه خواهد شد.

    بر اساس اعلام بانک آینده  این بانک در سال 96 با استفاده از منابع قرض الحسنه تاکنون موفق به اعطای 16.585 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج ، در کنار 357 فقره وام اشتغال‌زایی و کارآفرینی، در قالب دو محصول تخصصی بانوان؛ «کیمیا» و محصول مختص حوزه اشتغال؛ «تدبیر»  شده است که بر  بستر منابع قرض‌الحسنه طراحی و ارائه شده است.

    علاوه بر این تسهیلات قرض‌الحسنه نیکان نیز از جمله محصولات بانک آینده به منظور ارئه تسهیلات ارزان قیمت به مشتریان است. مشتریان و متقاضیان می‌توانند؛ با افتتاح سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز و بر اساس میانگین گردش حساب، از امتیاز وام قرض‌الحسنه بهره‌مند گردند. دریافت امتیاز وام قرض‌الحسنه تا سقف 200 (دویست)میلیون ریال، با کارمزد 4 درصد، دوره بازپرداخت وام با توجه به شرایط ماندگاری سپرده 12 تا 60 ماه، حداقل دوره میانگین‌گیری گردش حساب 3 ماه، میزان مبلغ وام 60 درصد میانگین دوره 3 ماهه از جمله ویژگی‌های این محصول قرض الحسنه بانک آینده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو