عصر بازار

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی خبر داد:

معرفی ۴۲ شرکت دانش‌بنیان بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات

عصر اعتبار- رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف پارک علم و فناوری تبدیل دانایی به دارایی است، گفت: از سوی پارک علم و فناوری حدود ۴۲ شرکت دانش‌بنیان در بخش کشاورزی برای ارائه تسهیلات معرفی شدند.

معرفی ۴۲ شرکت دانش‌بنیان بخش کشاورزی برای دریافت تسهیلات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدعلی ناصری اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی، نماینده شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در بخش کشاورزی، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بیرجند و معاون پارک علم و فناوری استان و شرکت‌های دانش بنیان و فعال بخش کشاورزی استان به منظور حمایت از این شرکت‌ها برگزار شد.

    وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان برای پیشرفت به حمایت نیاز دارند، افزود: در این جلسه در زمینه پرداخت تسهیلات و سهام دار شدن این افراد در این صندوق و پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها صحبت‌هایی صورت گرفت و مشکلات مدیران این شرکت‌ها بیان شد.

    رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف پارک علم‌وفناوری، به تحول واداشتن دانشجویان و دانشگاه‌ها است تا بتوانیم ایده‌ها را شناسایی و ارزیابی کنیم و به این وسیله فناوران را در پارک علم و فناوری پرورش دهیم و حمایت کنیم.

    تبدیل دانایی به دارایی با حمایت

    ناصری با بیان اینکه هدف پارک علم و فناوری تبدیل دانایی به دارایی است، تصریح کرد: از سوی پارک علم و فناوری حدود 42 شرکت برای ارائه تسهیلات معرفی شدند.

    وی با اشاره به چگونگی فعالیت صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی، افزود: یکی از اصول و اهداف این صندوق این است که نیاز کشاورزان را جمع‌آوری کرده و برحسب آن از شرکت‌ها می‌خواهیم که فعالیت کنند تا نیازها رفع شود.

    رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: متأسفانه اکنون بخش دولتی تنها به سمت مقاله محوری رفته است و کار اجرایی انجام نمی‌شود و بخش خصوصی این مشکلات را ندارد.

    ناصری یادآور شد: در همین راستا وظیفه صندوق‌های حمایت از پژوهش و فناوری و پارک علم و فناوری استان این است که از فناوران و محققان این بخش حمایت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو