عصر بازار

در کمیسیون تلفیق مصوب شد؛

پرداخت ۲۷۵۰ میلیارد ریال حق بیمه رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی از محل هدف‌مندی یارانه‌ها

عصر اعتبار- با پیگیری‌های صورت گرفته،اعتبار لازم جهت تداوم بیمه اقشار خاص جامعه از جمله رانندگان حمل و نقل عمومی از سهم دولت از محل هدفمندی یارانه با رقم ۲۷۵۰ میلیارد ریال در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

پرداخت ۲۷۵۰ میلیارد ریال حق بیمه رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی از محل هدف‌مندی یارانه‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با نوید اینکه پس از کش و قوس‌های فراوان، در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، پرداخت حق بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی از سهم دولت از محل  هدفمندی یارانه‌ها تصویب شد.

    مرتضی ضامنی اظهار داشت: از 15 روز پیش که موضوع حذف اعتبارات بیمه رانندگان تاکسی مطرح شد پیگیری های فشرده‌ای را از نمایندگان مجلس انجام دادیم تا در این هفته، در کمیسیون تلفیق موضوع مطرح و اعتبار بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی به تصویب رسید.

    مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: به استناد این مصوبه دولت موظف است سهم 50 درصدی خود را از بیمه اقشار خاص از جمله رانندگان حمل و نقل عمومی از محل هدفمندی یارانه‌ها به میزان 2750 میلیارد ریال در بودجه 98 لحاظ پرداخت نماید و با تحقق این امر رانندگان از بابت بیمه خیالی آسوده خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی