عصر بازار

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران برزگ خبر داد:

هنگام خرید با دستگاه‌های کارت خوان مراقب افراد سودجو باشید

عصر اعتبار- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران برزگ گفت:شهروندان مراقب افراد سودجویی باشند که با کپی کردن اطلاعات کارت‌های بانکی افراد اقدام به برداشت‌های غیرمجاز می‌کنند.

هنگام خرید با دستگاه‌های کارت خوان مراقب افراد سودجو باشید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، سرهنگ تورج کاظمی اظهار داشت:در بررسی‌های کارشناسان پلیس فتا مشخص شده که افراد سودجود با کپی کردن کارت‌های عابربانک افراد و با استفاده از رمز کارت ارائه شده از سوی صاحب کارت، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب افراد می‌کنند. بر همین اساس هنگام خرید، کارت خود را شخصا به دستگاه کارت خوان کشیده و رمز آن را وارد کرده و تمامی سرمایه خود را در یک حساب متمرکز نکنید تا در صورت دسترسی غیرمجاز، از میزان ضرر و زیان کاسته شود.

    سرهنگ کاظمی  اضافه کرد: اگر از سیستم پیامکی استفاده نمی‌کنید، سعی کنید در اولین فرصت با مراجعه به محل صدور کارت بانکی خود، نسبت به فعال نمودن سیستم پیامکی گردش حساب اقدام، تا در صورتی که از حساب شما به صورت غیرمجاز برداشتی صورت گرفت سریعاً مطلع و اقدام قانونی به عمل آورید؛ همچنین رمز عابر بانک خود را به صورت متناوب و دوره ای، بخصوص پس از خرید از مکان‌های مشکوک بلافاصله عوض کنید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی