عصر بازار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبرداد:

پرداخت مرحله پنجم وام ضروری بازنشستگان کشوری در روز چهارشنبه

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت مرحله پنجم وام ضروری بازنشستگان این صندوق در روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۷ خبر داد.

پرداخت مرحله پنجم وام ضروری بازنشستگان کشوری در روز چهارشنبه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، جمشید تقی زاده در حاشیه تجدید میثاق مدیرعامل، مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ ها و شرکت های تابعه این صندوق با آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر حضرت امام خمینی رحمة الله علیه با اعلام این خبر گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه 17 بهمن ماه 97 تعداد 33 هزار فقره وام 5 میلیون تومانی نوبت پنجم به بازنشستگان کشوری پرداخت و به حساب آنها واریز می شود.

    تقی زاده افزود: تاکنون و با احتساب این تعداد در مجموع 165 هزار نفر از 200 هزار نفر مرحله نخست، وام 5 میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اند.

    وی گفت: ثبت نام مرحله دوم برای 200 هزار فقره وام 5 میلیون تومانی باقیمانده نیز از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا پایان بهمن ماه همچنان ادامه خواهد داشت.

    تقی زاده یادآور شد: از ابتدای بهمن ماه تاکنون بیش از 200 هزار نفر در سایت اینترنتی صندوق برای دریافت وام مرحله دوم ثبت نام کردند که در پایان و بر اساس امتیاز بندی مشخص، پرداخت وام به صورت نوبت بندی انجام خواهد شد. پرداخت این وام بر اساس امتیازبندی عواملی چون کمترین تعداد وام دریافتی و کمترین حقوق دریافتی انجام می شود و در نیمه نخست سال 98 پرداخت آن آغاز می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی