عصر بازار

رتبه نخست بانک ملت در پرداخت انواع وام

عصر اعتبار- بانک‌ها از بخش‌های حساس اقتصاد کشور هستند و هرگونه اختلال در نظام پولی و بانکی می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد و اثرات مخربی را در اقتصاد کشور بر جای بگذارد. امروز اما بانک‌های کشور با تمامی ظرفیت‌های حاکمیتی خود در یک راستا و مسیر مشخص برای حل مشکلات حرکت می کنند.

رتبه نخست بانک ملت در پرداخت انواع وام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانک‌های کشور همیشه در تلاش برای خدمت به دولت، تولید و اشتغال بوده‌اند؛ چنانچه بیش از 80 درصد تامین مالی کشور از سوی نظام بانکی صورت می‌گیرد . در میان بانک‌ها نیز بانک ملت با اعطای بیشترین میزان تسهیلات، رتبه نخست را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

    بانک ملت، در راستای سیاست‌های مسئولیت اجتماعی خود با اعطای تسهیلات خرد ، اقداماتی به شرح ذیل انجام داده است:

    اعطای تسهیلات مسکن به اقشار خاص

    اعطای تسهیلات مسکن روستایی: مجوز پرداخت بالغ بر 3200  فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ 601.600 میلیون ریال (در حال حاضر) به استانها ابلاغ شده و در حال پرداخت می باشد که مدت بازپرداخت تسهیلات 15 سال می باشد. 

    مسکن اعضای هیئت علمی: اعطای تسهیلات مسکن به اعضای هیئت علمی دانشگاهها با سقف فردی 1000 میلیون ریال به استانها ابلاغ شده است که مدت بازپرداخت تسهیلات 20 سال می باشد.

    اعطای تسهیلات مسکن اقشار خاص(خانواده معزز شهدا): مجوز پرداخت بالغ بر 3000 فقره تسهیلات مسکن اقشار خاص به استانها ابلاغ و در حال پرداخت می باشد که مدت بازپرداخت تسهیلات 20 سال است.

    مسکن نخبگان: از ابتدای سال 93 تا کنون مجوز پرداخت تعداد 500 فقره تسهیلات مسکن نخبگان با سقف فردی یک میلیارد ریال به استانها ابلاغ شده است که تاکنون 406 نفر به مدیریتهای شعب این بانک معرفی شده اند. در مرحله قبل نیز( سال 92 ) به تعداد  800  نفر با سقف انفرادی  800 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است . مدت بازپرداخت تسهیلات یاد شده 20 ساله می باشد.

    اعطای تسهیلات به سازی و نوسازی بافت فرسوده شهری

    بانک ملت تا کنون در پرداخت بالغ بر20 هزار فقره تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری مشارکت داشته است و در سال 95 نیز سهمیه پرداخت تسهیلات نوسازی 5000 واحد مسکونی و تسهیلات جعاله ودیعه مسکن مرتبط با موضوع مزبور نیز به میزان 1.000 فقره ابلاغ شده است.

    تسهیلات  قرض الحسنه

    قرض الحسنه ازدواج: در راستای همراهی با سیاست های دولت تدبیر و امید و تسهیل شرایط ازدواج جوانان، بانک ملت اقدام به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج براساس معرفی متقاضیان از ریق سایت ازدواج بانک مرکزی  نموده است. در سال های اخیر علیرغم کاهش منابع قرض الحسنه، بانک ملت در راستای تصمیمات دولت محترم و بانک مرکزی و کاهش متقاضیان در صف،  نسبت به برنامه ریزی جهت پرداخت بیش از 100 هزار فقره تسهیلات ازدواج اقدام نمود که در مجموع و تا پایان فروردین ماه سال 1396 تعداد 1.441.320 فقره تسهیلات به ثبت نام شدگان در سامانه ی قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی اعطا شده است.

    انواع قرض الحسنه  جهت مساعدت در امور حمایتی

    آزادسازی زندانیان نیازمند 500 میلیارد ریال، اشتغال زایی معرفی شدگان کمیته امداد 2.100 میلیارد ریال، اشتغال زایی معرفی شدگان بهزیستی 700 میلیارد ریال، کمک به بیماران هموفیلی 4 میلیارد ریال، تعمیر واحداث حمام روستایی 50 میلیارد ریال و مشاغل خانگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی 200 میلیارد ریال اعمال شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو