عصر بازار

تامین مالی شش پروژه صادراتی عمده توسط شعبه شیراز بانک توسعه صادرات

عصر اعتبار- رییس شعبه شیراز بانک توسعه صادرات اعلام کرد: با تامین مالی شش پروژه صادراتی عمده در استان به مبلغ ۳۷۰۰میلیارد ریال موجبات اشتغال ۲۴۰نفرو ارزآوری ۲۶۰میلیون دلاری فراهم شده است.

تامین مالی شش پروژه صادراتی عمده توسط شعبه شیراز بانک توسعه صادرات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، سیدصمدالدین هاشمی در گفت و گو با روابط عمومی بانک توسعه صادرات با اعلام این مطلب افزود: بانک توسعه صادرات شعبه شیراز با پرداخت مبلغ 2170میلیون ریال تسهیلات صادراتی تا دی ماه 97با رشدی 65درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل حمایت همه جانبه خود را از صادرکنندگان استان فارس اعلام داشته است.

    وی اضافه کرد: شعبه شیراز بانک توسعه صادرات ایران به عنوان یکی از حمایت کنندگان دولت در حوزه صادرات توانست در مدت فعالیت خود از سال 1375 تاکنون نسبت به پوشش و تامین مالی پروژه های صادراتی حمایت همه جانبه خود را در ارائه خدمات ارز و ریال به صادرکنندگان خدمت رسانی کند.

    هاشمی درخصوص پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه گفت: در صنعت مواد شیمیایی 500 میلیارد ریال با 50میلیون دلار ارزآوری و 50 نفر اشتغال، در حوزه سیمان 400 میلیارد ریال با 50میلیون دلار ارزآوری و 50 نفر اشتغال ، در بخش مواد غذایی و بسته بندی 900 میلیاردریال با 70میلیون دلار ارز آوری و 70نفر اشتغال تسهیلات ارائه شده است.

    وی ادامه داد: همچنین در بخش فولاد 600میلیارد ریال با 20میلیون دلار ارز آوری و 40 نفر اشتغال و در بخش تولید لوله های صنعتی 500میلیارد ریال با 10میلیون دلار ارز آوری و 30 نفر اشتغال تامین مالی انجام شده است.

    به گفته هاشمی، شعبه شیراز بانک توسعه صادرات برای طرح گیاه دارویی شیرین بیان نیز چهار میلیارد و 400 میلیون دلار تسهیلات ارائه کرده است.

    گفتنی است در جلسه شورای صادرات غیرنفتی استان فارس از تلاش‌های هاشمی رییس شعبه شیراز بانک توسعه صادرات به دلیل تلاش های و همکاران این شعبه در استان از سوی استاندار فارس تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی