عصر بازار

معاون وزیر رفاه خبر داد:

واریز بسته حمایتی به یک میلیون نفر از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تا پایان سال

عصر اعتبار- معاون وزیر رفاه گفت: در بررسی‌هایی که از جاماندگان بسته حمایتی دولت انجام شده به یک میلیون نفر از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی بسته حمایتی داده می‌شود.

واریز بسته حمایتی به یک میلیون نفر از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، احمد میدری گفت: از 5 بهمن تا 20 بهمن از طریق دو شماره پیامک به جاماندگان بسته حمایتی اعلام کردیم که کد ملی‌های خود را ارسال کنند.

    وی ادامه داد: به این ترتیب یک میلیون و 900 هزار نفر پیامک داده‌اند که فقط به یک میلیون نفر از آنها بسته حمایتی داده خواهد شد.

    معاون وزیر رفاه گفت: 910 هزار نفر به نحوی بسته خود را گرفته‌اند مثلاً یکی از اعضای خانواده بسته حمایتی گرفته و دیگر اعضای خانواده نمی‌توانند بسته مجدد بگیرند بنابراین به ادارات تابعه خود مراجعه نکنند چرا که هم اکنون مراجعات حضوری زیاد است و کار وزارتخانه را مختل کرده است.

    میدری گفت: یک میلیون نفر بسته حمایتی نگرفته‌اند که تا روز یکشنبه به آنها پیامک ارسال می‌کنیم و منتظر تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه می‌شویم که امیدواریم تا آخر سال این بسته‌ها را دریافت کنند.

    وی در مورد بسته حمایتی دهه فجر گفت: تلاش کردیم که برای نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد این بسته‌ها داده شود که پیگیر هستیم.

    معاون وزیر رفاه گفت: بسته حمایتی دیگری که قرار بود به نهادهای حمایتی داده شود در دستور کار همچنان قرار دارد.

    میدری گفت: 15 میلیون بسته داده شده که حدود 14 هزار و 500 میلیارد تومان هزینه داشته است.

    وی گفت: 200 هزار کارمند دولت که واجد شرایط بوده متأسفانه بسته خود را نگرفته‌اندکه به آنها نیز تا پایان سال داده می‌شود.

    معاون وزیر رفاه گفت: 6 میلیون و 200 هزار نفر افرادی که خویش‌فرما بیمه شده بودند کارگران ساختمانی و رانندگان بسته خود را گرفته‌اند.

    وی گفت: به ازای هر خانوار متوسط 200 هزار تومان و برای کارگران بیمه تأمین اجتماعی 230 هزار تومان پرداخت شده که حدوداً برای یک میلیون نفری که قرار است واریز شود 230 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

    معاون وزیر رفاه گفت: 700 هزار نفر در هیچ سازمانی بر اساس شناسایی ما بیمه نبوده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی