عصر بازار

۱۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان بوشهری پرداخت شد‌

عصر اعتبار- مدیر‌کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان بوشهری تحت حمایت در سر فصل‌های کارگشایی، ودیعه مسکن و طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد.

۱۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان بوشهری پرداخت شد‌
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، احمد لطفی عصر امروز در نشست با مدیر امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر، از همکاری و تعامل خوب این بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت تقدیر کرد و اظهار داشت: این همکاری از سال گذشته شروع شده و نتیجه آن تاکنون اختصاص 29 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در سه سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن و طرح‌های اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بوده که تاکنون 17 میلیارد تومان آن محقق شده است.

    لطفی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از این تسهیلات پرداختی مربوط به کارگشایی بوده است گفت: بیش از 3 هزار 50 فقره وام کارگشایی از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران به مددجویان تحت حمایت در سطح استان پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه بیش از 85 درصد از مددجویان واجد شرایط طرح‌های اشتغال شناسایی شدند افزود: تاکنون 5 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات اشتغال از سوی این بانک به بخش اعظمی از مددجویان استان بوشهر پرداخت شده است.

    مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر اهمیت طرح‌های کار آفرینی برای مددجویان و همچنین تجربه کمیته امداد در بحث اشتغال خاطر نشانکرد: در سال آینده اولویت اصلی این نهاد بر پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت حمایت است.

    لطفی با بیان اینکه نگاه کمیته امداد خدمت رسانی و پشتیبانی از فقرا و محرومان است تصریح کرد: بانک‌های عامل در استان به ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران توجه ویژه‌ای در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و وام‌های اشتغالزایی دارند و همین امر سبب ارتقاء کسب و کار، بهبود معیشت و خودکفایی اقتصادی نیازمندان جامعه شده است.

    مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان بوشهر با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان پرچم‌دار بانکداری اسلامی بیش از 11 سال سابقه فعالیت دارد گفت: این بانک با هدف احیاء سنت قرض الحسنه برای حمایت از کسب و کارهای خرد و همچنین توانمند سازی اقشار ضعیف جامعه آغاز به کار کرد و در طی این مدت موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

    رضا صابری، خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران را عام المنفعه دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات این بانک با اجرای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی مطابقت دارد و بدون در نظر گرفتن مسائل مادی به دنبال رفع احتیاجات نیازمندان هستیم.

    وی با اشاره به نحوه تأمین منابع مالی این بانک بیان کرد: تمامی منابع مالی این بانک از سپرده‌های مردمی و بدون هیچ گونه مشارکت دولتی است و تا کنون بیش از 100 هزار فقره وام در سطح استان از محل این سپرده گذاری‌های مردمی به نیازمندان پرداخت شده است.

    مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان بوشهر با ابراز رضایت از تعامل و همکاری با کمیته امداد برای خدمت به نیازمندان، آمادگی خود را برای خدمت رسانی بیشتر به مددجویان تحت حمایت این نهاد و دیگر نیازمندان هم استانی اعلام کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی