عصر بازار

رئیس سازمان بهزیستی کشور مطرح کرد:

۱۰ درصد از قانون حمایت از معلولان در سال آینده اجرایی می شود

عصر اعتبار- رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مستمری مددجویان با توجه به تورم و کاهش ارزش پول ملی به یک سوم قبل کاهش یافته است، گفت: در سال آینده ۱۰ درصد قانون حمایت ازمعلولان اجرایی می شود.

۱۰ درصد از قانون حمایت از معلولان در سال آینده اجرایی می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، وحید قبادی دانا روز شنبه در مورد بودجه سال آینده سازمان بهزیستی گفت: پیشنهاداتی که در رابطه با بودجه سال 98 بهزیستی برای ارائه خدمات به جامعه هدف مطرح شده هم در لایحه و هم در کمیسیون تلفیق خوب بوده است اما با توجه به نیاز جامعه هدف و آنچه ما احتیاج داریم کم است.
    وی با اشاره به کاستی های بودجه سال 98 گفت: علی رغم اینکه مبلغ مستمری ها در دولت دوازدهم سه برابر افزایش یافته است اما با توجه به تورم و کاهش ارزش پول ملی، مبلغ مستمری ها به یک سوم قبل کاهش یافته و همین موضوع جامعه هدف ما را دچار مشکل کرده و آنها تحت فشار هستند.
    رئیس سازمان بهزیستی در مورد اعتبار مورد نیاز قانون حمایت از حقوق معلولان نیز تاکید کرد: مبلغی که در لایحه بودجه سال آینده برای اجرایی شدن قانون حمایت از معلولان در نظر گرفته شده یک هزار و 100 میلیارد تومان است در حالی که بر آورد ما از اعتبار مورد نیاز اجرای قانون 12 هزار و 300 میلیارد تومان بوده است، اما امید داریم با کمک نمایندگان و مذاکرات انجام شده بودجه در نظر گرفته شده به دو هزار و 100 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.
    قبادی دانا یادآور شد: با توجه به شرایط سخت امسال و سال آینده، همین قدر که کار اجرای قانون حمایت از معلولان آغاز شده خوب است و ما نیز سعی می کنیم با در نظر گرفتن آیتم های مقاومتی، شفاف سازی و انضباط مالی شرایط اولیه نسبتا خوبی ایجاد کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی