عصر بازار

کهگیلویه و بویراحمد جزو سه استان برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات است

عصر اعتبار- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، تسهیلات رونق تولید و تسهیلات پرداخت شده توسط نهادهای حمایتی در بین سه استان برتر کشور قرار دارد.

کهگیلویه و بویراحمد جزو سه استان برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علی‌محمد احمدی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری بیشتر بانک‌های استان برای پرداخت مطالبات پیمانکاران شد و اظهار داشت: ظرفیت‌های مختلفی توسط دولت برای تسهیل در روند فعالیت پیمانکاران دیده شده است که تهاترهای بانکی و مالیاتی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها است.

    وی با بیان اینکه به دنبال پول‌پاشی و دور زدن قانون نیستیم، افزود: حرکت فراتر از قانون در حوزه بانک ها نیز پذیرفتنی نیست و مصوبات و آیین‌نامه های اجرایی هم باید به شکل مطلوبی اجرا شوند.

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌ها  با هدف‌گذاری صحیح، سقف تهاتر در استان را بالا ببرند تا در پایان سال شاهد گشایش مناسبی در حوزه پیمانکاران برای پوشش پرداخت مطالبات کارگران باشیم.

    احمدی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، تسهیلات رونق تولید و تسهیلات پرداخت شده توسط نهادهای حمایتی در بین سه استان برتر کشور قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی