عصر بازار

صدور بیمه‌ نامه‌ رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی بدون سود و ضامن تا سقف ۳ میلیون تومان

عصر اعتبار- صدور بیمه نامه‌های رانندگان حمل و نقل عمومی بدون سود و ضامن تا سقف اعتباری ۳ میلیون تومان از اول اسفند همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود.

صدور بیمه‌ نامه‌ رانندگان حمل‌و‌نقل عمومی بدون سود و ضامن تا سقف ۳ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، در پی تفاهم نامه سه جانبه ما بین اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا تسهیلات 3 میلیون تومانی صفر درصد خدمات بیمه‌ای شامل انواع بیمه نامه‌های خودرویی، تکمیل درمان، حوادث و عمر از اول اسفند در شعب منتخب بیمه دانا سراسر کشور آغاز می‌شود.

    بر پایه همین گزارش این تسهیلات بصورت دریافت وجه نقد نمی‌باشد و بصورت تسهیلات اعتباری است که رانندگان حمل و نقل عمومی می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب بیمه دانا و همچنین مراجعه به آدرس اینترنتی www. Irtusan.ir از نحوه و مکانهای ثبت نام مطلع شوند.

    پیرو اطلاعیه اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، رانندگان حمل و نقل عمومی و تاکسیران‌ها میتوانند با مراجعه به شعب بیمه و بدون مراجعه به بانک عامل همزمان تا سقف اعتبار 3 میلیون تومانی، نسبت به دریافت بیمه‌های مربوط به خودرو اعم از ثالث، بدنه و همچنین بیمه آتش سوزی و حوادث به صدور بیمه نامه اقدام نمایند و همچنین متقاضیان بیمه تکمیل درمان با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق تا تاریخ 20 اسفند 97 فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات خود و خانواده اقدام تا پس از جمع آوری و تجمیع اطلاعات نسبت به صدور بیمه نامه تکمیل درمان اقدام شود.

    بر همین اساس این تسهیلات در صورت خوش حسابی  شخص تسهیلات گیرنده بدون نیاز مجدد به حضور فیزیکی برای سالهای آتی نیز بصورت سیستمی شارژ خواهد شد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی