عصر بازار

سه شنبه ۳۰ بهمن؛

قیمت یورو مسافرتی در شعب ارزی بانک ها

عصر اعتبار- شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۴ هزار و ۷۴۸ تومان اعلام کرده‌اند.

قیمت یورو مسافرتی در شعب ارزی بانک ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم ، شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.

    قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت 11 صبح به شعب منتخب اعلام  و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز می شود. گفتنی است، تجربه هفته های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می توانند ارز بفروشند.

    شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 14 هزار و 748 تومان و یک ریال می فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 14 هزار و 760 تومان می رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

    به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی