عصر بازار

توسط بانک صنعت و معدن

۷۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات تولید پرداخت شد

عصر اعتبار- رئیس هیات ‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: حدود ۷۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ارزی برای سرمایه در گردش و رونق تولید توسط این بانک در ۱۱ ماهه سال جاری، به واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح کشور پرداخت شده است.

۷۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات تولید پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین مهری افزود: 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ارزی نیز برای ایجاد واحدهای تولیدی پرداخت شده است که امیدواریم این حجم نقدینگی بتواند به رونق تولید در کشور کمک قابل توجهی کرده باشد.
    وی با بیان اینکه سرپرستی شعب بانک صنعت و معدن اکثر استان‌ها رتبه‌های اول تا سوم را در پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید به خود اختصاص می‌دهند، خاطرنشان کرد: در این راستا در 11 ماهه سال جاری 500 میلیارد ریال تسهیلات طرح رونق تولید توسط شعب زنجان و ابهر پرداخت شده و سرپرستی استان از این نظر، حائز رتبه دوم در بین بانک‌های استان است.
    مهری گفت: تاکنون 9 پروژه متوسط و بزرگ توسط بانک صنعت و معدن در استان زنجان تامین اعتبار شده و به بهره‌برداری رسیده است.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: در مجموع حجم سرمایه‌گذاری بخش سرمایه در گردش و ایجاد واحدها از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون در استان زنجان حدود 50 هزار میلیارد ریال بوده است.
    وی افزود: بزرگ‌ترین حجم سرمایه‌گذاری با حدود 232 میلیون یورو مربوط به نیروگاه زنجان است که بانک صنعت و معدن از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار کرده است.
    مهری خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از 7 پروژه‌ای که در دست اجرا هستند شاهد اشتغال پایدار در استان زنجان باشیم.
    رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این بانک برشمرد و گفت: تثبیت وضعیت موجود از اولویت‌های نظام و دولت است که بانک صنعت و معدن نیز از این سیاست، پیروی کرده و اولویت اول را به تامین سرمایه در گردش واحدها می‌دهد.
    وی خاطرنشان کرد: دومین اولویت این بانک، تامین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام است که این طرح‌ها به سرعت به بهره‌برداری برسند.
    مهری افزود: اولویت بعدی بانک صنعت و معدن، تامین اعتبار طرح‌های تکمیلی و توسعه‌ای بخش صنعت است.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن در خصوص ارائه تسهیلات به واحدهای تعطیل ‌شده گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در این خصوص تصمیم می‌گیرد و اگر واحدهای تولیدی تعطیل ‌شده، توجیه مالی، اقتصای و بازار داشته و فقط به دلیل نبود سرمایه در گردش تعطیل شده باشند به یقین از حمایت بانک صنعت و معدن برخوردار می‌شوند.

    ** شرکت داروسازی پارسیان زنجان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
    رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور همچنین در سفر یک روزه به استان زنجان ضمن بازدید از واحد در دست احداث تولید داروهای انسانی و بررسی مسائل آن گفت: شرکت داروسازی کیمیا زیست پارسیان زنجان با 800 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در دست احداث است که طبق پیش‌بینی‌ها تا پایان شهریور سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
    وی اظهار داشت: هفت پروژه در دست اجرای این استان تحت حمایت بانک صنعت و معدن و از پیشرفت فیزیکی بین 4 تا 90 درصد برخوردار هستند که شرکت کیمیا زیست پارسیان یکی از این پروژه ها محسوب می شود.
    مهری با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری این پروژه 800 میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: 500 میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری ریالی و 2.5 میلیون یورو نیز سرمایه‌گذاری ارزی است که از این حجم، 300 میلیارد ریال توسط بانک صنعت و معدن تامین اعتبار شده است.
    رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: به یقین این بانک برای سرمایه در گردش واحد تولیدی نیازمند تسهیلات است.
    به گزارش ایرنا، شرکت کیمیا زیست پارسیان در شهرک صنعتی شماره 2 (نوآوران) زنجان در دست احداث است که با بهره‌برداری از آن حدود 20 نوع دارو تولید خواهد شد.
    رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه از شعبه این بانک در زنجان بازدید و با کارکنان آن دیدار کرد.
    به گزارش ایرنا، نشست با کارآفرینان، صنعتگران و مدیران واحدها و بازدید از بانک صنعت و معدن شعبه ابهر، پایان‌بخش برنامه‌های سفر یک‌ روزه رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور به استان زنجان خواهد بود.
    9556/6085

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو