عصر بازار

یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر در استان کرمانشاه مشمول سهام عدالت هستند

عصر اعتبار- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند.

یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر در استان کرمانشاه مشمول سهام عدالت هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علی محمدی با اشاره به اینکه سود سال 95 سهام عدالت در سال 96 پرداخت شد اظهار داشت: امسال سود سال 96 شرکتهایی که برگه سهام آنها تحت عنوان سهام عدالت در اختیار مردم قرار دارد پرداخت می‌شود.

    وی عنوان کرد: در صورت داشتن سهم کامل 175 هزار تومان و در صورت کمتر از یک میلیون تومان به همان نسبت سود پرداخت می‌شود.

    محمدی با بیان اینکه سود سهام عدالت در مرحله نخست به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در مرحله دوم روستاییان و عشایر پرداخت شد گفت: پرداخت سود سهام مرحله سوم شامل کارگران فصلی و زنان سرپرست خانوار از هفتم اسفند ماه آغاز شده است و تا پایان سال در وجه تمام سهامداران پرداخت می‌شود.

    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه درباره سهام عدالت افراد فوت شده گفت: در این زمینه وراث می‌توانند به دفاتر منتخب پیشخوان دولت مراجعه کنند و با داشتن مدارک سهم و سود سهام بین وراث توزیع می‌شود.

    وی بیان کرد: 75 درصد جمعیت استان کرمانشاه از سهام عدالت با ارزش اسمی 1156 میلیارد تومان و ارزش واقعی 3450 میلیارد تومان برخوردار هستند که سود کامل سهام عدالت مربوط به سال 95 توزیع شده است.  

    محمدی افزود: سود مربوط به سال 96 به دلیل هماهنگ نبودن زمان برگزاری مجمع شرکتهایی که به عنوان پرداخت‌کننده سهام عدالت تعریف شده‌اند به مرور زمان و براساس سهم ثبت شده هر فرد در سامانه سهام عدالت و به حساب شبای آنها پرداخت می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه اکنون سهامداران عدالت در کشور به حدود 49 میلیون و 200 هزار نفر رسیده‌اند که از این تعداد 2.3 میلیون نفر فوت کرده‌اند گفت: ثبت‌نام جدید از افراد نیازمند تصویب قانون جدید است که اکنون با توجه به عدم تصویب این قانون ثبت‌نام جدید امکان‌پذیر نیست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی