عصر بازار

۱۵ باجه بانکی در کهگیلویه و بویراحمد مورد بهره‌برداری قرار گرفت

عصر اعتبار- ۱۵ باجه بانکی و ۳۷ خودپرداز روستایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

۱۵ باجه بانکی در کهگیلویه و بویراحمد مورد بهره‌برداری قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، در آئینی با حضور عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مجتبی مرادی نوروزی مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی باجه بانکی و خودپرداز روستای منصورخانی کاکان بویراحمد به نمایندگی از 15 باجه بانکی و 37 خودپرداز روستایی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: 21 خودپرداز روستایی با اعتباری افزون بر 26 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و 16 باجه دیگر نیز با اعتباری افزون بر 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی پست بانک و تسهیلات اشتغال روستایی راه اندازی شده است.

    جواد غلام‌پور افزود: با توجه به رایزنی و پیگیری‌های مستمر انجام شده از طریق مسئولان و متولیان امر در مرکز توانستیم 15 باجه بانکی با اعتباری افزون‌بر 15 میلیارد ریال در روستاهای این استان راه اندازی کنیم.

    وی بیان کرد: خودپردازهای نصب شده در روستاهای استان عضو شبکه شتاب بوده که با افتتاح آن‌ها شاهد کاهش سفرهای غیر ضرور و انجام خدمات بانکی در روستاهای دور دست هستیم.

    غلام‌پور با تاکید بر اینکه در راه اندازی این باجه‌های بانکی و خودپردازها توازن منطقه ای رعایت شود، ابراز کرد: روستاهای منصورخانی کاکان، کریک، راک، سعادت آباد لیشتر، جاورده، ممبی، سرآسیاب یوسفی، خان احمد و دیل از جمله این روستاها هستند.

    وی وجود باجه بانکی فعال و یا متقاضی فعالیت از مهمترین آیتم‌ها برای انتخاب روستاهای هدف بوده است، ادامه داد: شاخص‌های دیگری از جمله جمعیت و میزان تراکنش قبلی لحاظ شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی