عصر بازار

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت:

پس از دریافت وجه نقد از خودپردازها، مراقب تصادف‌های ساختگی باشید

عصر اعتبار- رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شهروندان پس از دریافت وجه نقد از خودپردازها مراقب تصادف‌های ساختگی باشند، چرا که برخی تصادف‌ها، ساختگی بوده و به قصد مطالبه وجه نقد رقم خورده است.

پس از دریافت وجه نقد از خودپردازها، مراقب تصادف‌های ساختگی باشید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس،  سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به افزایش سقف برداشت وجه نقد از دستگاه های عابر بانک در ایام پایانی سال، اظهار داشت: بهتر است شهروندان تا جایی که امکان دارد از کارت عابر بانک برای خرید استفاده کنند و در صورت همراه داشتن وجوه نقد و حضور در مراکز خرید، مراقبت بیشتری از وجوه نقدی و اموال شخصی داشته باشند.
    رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به افزایش برداشت وجه نقد تا مبلغ 5 میلیون تومان از خودپردازها، گفت: این موضع موجب تحریک سارقان شده و می طلبد که شهروندان با هوشیاری بیشتری از دستگاه های خودپرداز استفاده کنند و مراقب اطراف خود باشند.

    این مقام انتظامی با تاکید به اینکه شهروندان هنگام ورود رمز کارت خود دقت کنند تا امنیت رمزشان حفظ شود، بیان داشت: پس از دریافت وجه نقد مراقب تصادف‌های ساختگی باشید، چرا که برخی از این تصادف ها ساختگی بوده و این افراد قصد مطالبه وجه نقد از شما را دارند.

    سردار ظهیری،خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام خرید از مراکز خرید کارت های اضافی و اسناد و مدارک غیر ضروری را به همراه نداشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی