عصر بازار

اهدا دستگاه هماتولوژی و دستگاه تهیه آب مقطر به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب

عصر اعتبار- بانک ایران زمین به منظور رفع احتیاجات درمانی و اجرای مسئولیت اجتماعی خود پس از بررسی و نیاز سنجی از منطقه زلزله زده کرمانشاه، یک دستگاه هماتولوژی و چند دستگاه تهیه آب مقطر به بیمارستان سرپل ذهاب اهدا کرد.

اهدا دستگاه هماتولوژی و دستگاه تهیه آب مقطر به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور فرماندار، بخشدار و دکتر منصوری معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر طهماسبی رئیس شبکه بهداشت سرپل ذهاب و دکتر رحیمی رئیس بیمارستان شهداء تشکیل شد، دستگاه های خریداری شده نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.
    در ادامه تورج رستمی سلیمانی مدیر شعب استان های غرب کشور گفت: بانک ایران زمین از اولین روزهای پس از زلزله سرپل ذهاب با اهداء قریب به 3 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی و مایحتاج اولیه مورد نیاز زلزله زدگان جهت تقسیم و تسهیم آن بین مردم شهرستان در روستاها حضور پیدا کرد و ضمن ابراز همدردی این اقلام را بین آنان تقسیم کرد. در همین راستا و بدنبال بازسازی منطقه وکسب نیاز اقلام پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اقلام فوق الذکر جهت تجهیز بیمارستان خریداری و تحویل بیمارستان شهدای سر پل ذهاب شده است.
    در ادامه معاون فرماندار طی سخنانی از این حرکت خداپسندانه که برای مردم حادثه دیده منطقه صورت گرفته از بانک ایران زمین تقدیر و قدردانی کرد.
    در ادامه مدیر شبکه بهداشت و ریاست بیمارستان سرپل ذهاب که مستقیما با مردم و درمان آنها در ارتباط هستند اظهار خشنودی و رضایت خود را از دستگاه ها و کاربردی بودن آن برای بیماران و مردم اعلام و مراتب تقدیر و تشکر خود را از بانک ایران زمین عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی