عصر بازار

رییس کل بیمه مرکزی:

شفاف سازی در صنعت بیمه منوط به ایجاد داشبورد مدیریتی است

عصر اعتبار- رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد که شفاف سازی در صنعت بیمه منوط به ایجاد داشبورد مدیریتی است.

شفاف سازی در صنعت بیمه منوط به ایجاد داشبورد مدیریتی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر اعتبار»، غلامرضا سلیمانی امیری که در جمع نیروهای تازه استخدام شده بیمه مرکزی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: ماموریت بسترسازی برای ایجاد داشبورد مدیریتی و شفاف سازی اطلاعاتی از ماموریت های جدی مرکز فن آوری است و می توان از این ظرفیت بزرگ برای تحلیل داده ها و امور پژوهشی، بهره برد.

    وی اظهار داشت: ظرفیت های بالقوه در صنعت بیمه وجود دارد که هنوز شرکت های بیمه به آن ورود نکرده اند و باید با کمک نیروهای جوان و خبره این صنعت به مرحله بالفعل برسد.

    رییس شورای عالی بیمه ادامه داد: نیروهای متخصص و خوشفکر این صنعت باید آینده صنعت بیمه را به گونه ای رقم بزنند که ایده بزرگ بیمه فراگیر، تحقق پیدا کند.

    رییس کل بیمه مرکزی ضمن ابراز خرسندی از جذب نیروهای مبتکر و تحصیل کرده در نهاد ناظر، تصریح کرد: صنعت بیمه هنگامی توسعه پیدا می کند که نیروهای متعهد، کاردان و توانمند در اداره آن نقش های اصلی را ایفا کنند.

    وی با تاکید بر این نکته که بحث دانش افزایی از موضوعات جدی صنعت بیمه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: فعالان صنعت بیمه در کنار مساله به روزرسانی دانش بیمه ای نباید از آشنایی با فن آوری های نوین و تکنولوژی های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات غفلت کنند.

    سلیمانی در پایان با تشریح آخرین وضعیت صنعت بیمه و اشاره به تنوع رشته های بیمه ای در دنیا، نسبت به ضرورت توجه بیشتر به تخصص گرایی تاکید کرد و اظهار داشت: باید عوامل تاثیرگذار در افزایش ضریب نفوذ بیمه را بشناسیم و تحقق این امر در گرو تمرکز فعالان صنعت بیمه در مباحث پژوهشی است.

    گفتنی است در این نشست، نیروهای جدید بیمه مرکزی، نقطه نظرات، دغدغه ها و دیدگاه های خود را در فضایی صمیمانه با رییس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد نهاد ناظر، مطرح کردند

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی