عصر بازار

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

دولت برنامه عملیاتی برای پرداخت هرچه سریع تر معوقات فرهنگیان داشته باشد

عصر اعتبار- نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار آن شد که دولت در این روزهای باقیمانده تا پایان سال هرچه سریعتر معوقات فرهنگیان را پرداخت کند.

دولت برنامه عملیاتی برای پرداخت هرچه سریع تر معوقات فرهنگیان داشته باشد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، قاسم احمدی لاشکی با تاکید بر ضرورت پرداخت معوقات فرهنگیان  تا پایان سال گفت: تمام پرسنل و کارکنان دولت و کارگران که طلبی دارند منتظر وصول این بدهی هستند تا در این وضعیت مالی و اقتصادی خانواده‌ها به امورات خود بپردازند؛ بنابراین بر همه آنها که مسئولیتی دارند فرض است تا دست به دست هم داده و این امر را محقق کنند.

    نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متاسفانه شاهد تبعیض در پرداخت میان پرسنل برخی از دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها هستیم؛ آنها که دارا و توانا هستند، طلب پرسنل خود را به صفر رسانده‌اند و پرسنل برخی دیگر از جمله وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان تا حدود زیادی طلبکار هستند.

    دولت هم و غم خود را برای پرداخت حق فرهنگیان بگذارد

    وی ادامه داد: در آموزش و پرورش، طلب معلمان از تصحیح اوراق، حقوق حق التدریس‌ها و اضافه کار معلمان پرداخت نشده و حتی برخی افراد چند سال از آموزش و پرورش طلب دارند؛ همچنین چندین ماه از موعد پرداخت پاداش پایان خدمت کسانی که سی سال در آموزش و پرورش زحمت کشیده‌اند، می‌گذرد.

    نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: انتظار می‌رود دولت هم و غم خود را بگذارد تا قسمت اعظمی از معوقات فرهنگیان را پرداخت کند زیرا این پول، مطالبه و حق فرهنگیان است که امیدواریم هر چه زودتر اقدام عملی برای پرداخت آن صورت گیرد.

    به گزارش خانه ملت؛ اگرچه وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته در قم وعده داده بود با همکاری دولت و خزانه، در روزهای پایانی سال 97 بخشی از معوقات فرهنگیان پرداخت خواهد شد اما تنها چند روز به پایان سال مانده و هنوز خبری از تحقق این وعده نیست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی