عصر بازار

اطلاعیه خرید سهام موسسه اعتباری کوثر با نماد وکوثر

عصر اعتبار- موسسه اعتباری کوثر با صدور اطلاعیه‌ای رسمی در کدال اعلام کرد که سهامداران این بانک می‌توانند از روز ۱۸ فروردین سال ۹۸ نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند و جزییات آن را تشریح کرد.

اطلاعیه خرید سهام موسسه اعتباری کوثر با نماد وکوثر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با عنایت به اعلام رسمی ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و براساس مصوبه شورای عالی محترم بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی ، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام  موسسه اعتباری کوثر می توانند مطابق شرایط ذیل پس از مراجعه به یکی از شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران / فرابورس ایران یا شعب موسسه اعتباری کوثر که مرتبط با یکی از کارگزاری های فوق می باشد با ارائه دستور فروش و تکمیل فرمهای مربوطه  نسبت به فروش سهام خود اقدام نمایند .لازم به ذکر است از روزیکشنبه مورخ 1398/1/18 به مدت 30 روزکاری تا روز یکشنبه مورخ 1398/2/29 امکان استفاده از شرایط فوق فراهم می باشد .

    قیمت سهام  قابل خرید از هر کد سهامداری به شرح ذیل خواهد بود :

        برای سهامداران حقیقی قیمت خرید هر سهم یک هزار ریال می باشد .
        برای سهامداران حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح به ارزش تابلو ( در زمان توقف نماد ) می باشد .
        نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی ، سفارش بدون محدودیت زمانی می باشد.

    سهام فوق توسط شرکت عصر تجارت اقتصاد ( سهامی خاص) ( شرکت زیر مجموعه این موسسه ) خریداری می گردد .

    لازم به ذکر است در صورتی که سهامداران محترم در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام ننمایند، می توانند تا زمان ارزشگذاری سهام موسسه توسط گروه کارشناسان رسمی تامل نموده و بر اساس آن به ترتیبی که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش آن مبادرت نمایند .

    تصریح می نماید موسسه اعتباری کوثر تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی محاسباتی هر سهم در مجمع عمومی فوق العاده بیشتر از ارزش خرید هرسهم مطابق این اعلامیه باشد را برای سهامداران ارائه نمی نماید .

    خاطر نشان می سازد: آگهی مزبور روز یکشنبه مورخ 1397/12/25 در روزنامه های کثیرالانتشار دنیای اقتصاد و اطلاعات به چاپ رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی