عصر بازار

مدیر عامل صندوق بازنشستگی:

صندوق بازنشستگی، آماده کمک به سیل‌زدگان گلستان

عصر اعتبار- مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از آمادگی و امداد رسانی هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه این صندوق برای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان خبر داد.

صندوق بازنشستگی، آماده کمک به سیل‌زدگان گلستان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، جمشید تقی زاده گفت: در پی وقوع سیل و آب گرفتگی در استان گلستان، «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، رفاه و امور اجتماعی امروز (شنبه) در دستوری به سازمان‌ها و واحدهای تابعه خواست تا همه امکانات و تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن خسارات و کاهش مشکلات سیل زدگان استان گلستان بسیج شوند.
    مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده دستورات لازم برای کمک به هموطنان مناطق سیل‌زده صادر شد و خوشبختانه در این زمینه شرکت‌ها و هلدینگ‌های صندوق بازنشستگی به ویژه شرکت های «شیر پگاه» و «ایرانگردی و جهانگردی» همه توان و امکانات خود را برای کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل بسیج کرده اند.
    به گفته تقی زاده مقرر شد در این خصوص ارایه هرگونه خدمات با هماهنگی مسئولان محلی و نیروهای امدادی استان صورت گیرد.
    طی چند روز گذشته بارش های رگباری شدید باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه‌های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
    با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
    سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی