عصر بازار

وام کم بهره بانک‌های زیر مجموعه وزارت تعاون به سیل زدگان

عصر اعتبار- معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای کمک به خانوارهای سیل زده در استان های مازندران و گلستان ، تسهیلات ارزان قیمت از سوی بانک های عامل زیرمجموعه این وزارتخانه پرداخت می شود.

وام کم بهره بانک‌های زیر مجموعه وزارت تعاون به سیل زدگان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، محمد کبیری در شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه احتماعی استان مازندران که شامگاه دوشنبه در شهرستان سیلزده سیمرغ برگزار شد، افزود : در مجموع به سه هزار خانوار سیلزده تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 50 میلیون ریال پرداخت می شود.

    وی گفت: این تسهیلات از طریق بانک های عامل رفاه، صندوق توسعه تعاون و صندوق بازنشستگی داده خواهد شد.

    معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این تسهیلات ارتباطی به پرداختی مشابه از سوی سایر بانک های عامل ندارد.

    کبیری در مورد کمک به بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی خسارت دیده ناشی از سیل نیز گفت: قطعا در هیات دولت برای کمک به این واحدها نیز تصمیم گیری می شود.

    معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین توزیع غذای گرم، تامین دارو و اقلام بهداشتی و توجه به مادران دارای نوزاد را از دیگر برنامه های سازمان های تابعه این وزارتخانه در استان های سیلزده بیان کرد.

    براساس آمار سیل به افزون بر 6 هزار و 300 واحد مسکونی و تجاری در مازندران خسارت وارد کرد که 500 واحد تخریبی گزارش شده است. در مجموع سیل به مازندران افزون بر 13 هزار میلیارد ریال خسارت زد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی